Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Photo Station / Photos => Topic gestart door: AppleMac op 24 januari 2013, 23:06:07
-
Hallo, ik heb twee weken geleden een probleem gehad met mijn volume. Een van de 3 disks is hierbij corrupt geraakt. Inmiddels is de disk vervangen en het volume weer hersteld.
Ik zit nu echter nog met het volgende probleem, het photo station is niet meer via de web browser te bekijken. Via de DS-Photo apps (Apple en Android) werkt het wel, de database en foto's zijn dus nog intact.
Web browser
Als ik in DSM bij php-instellingen 'schakel display_errors in om PHP-foutmeldingen te tonen' inschakel, dan zie ik op de <ip-adres>/photo pagina "Fatal error: Call to a member function fetch() on a non-object in /volume1/@appstore/PhotoStation/photo/include/photo/label_util.php on line 210".
Ik heb hierna met de command line interface gekeken welke pagina's er in photo station beschikbaar zijn en als ik die in de browser rechtstreeks probeer, kan ik wel de blog, de admin pagina etc. zien, echter niet de index.php die de albums toont.
Heeft iemand een idee wat er mis is of hoe ik het beste te werk kan gaan om de oorzaak te vinden en op te lossen?
Alvast bedankt.
-
Misschien een wat simpel helpdesk antwoord...Verwijderen van Photostation en opnieuw installeren van het package?
Dit zou je mappen en de daadwerkelijke foto's niet mogen raken, waarschijnlijk moet het spul daarna wel opnieuw indexeren...
-
Misschien een wat simpel helpdesk antwoord...Verwijderen van Photostation en opnieuw installeren van het package?
Dit zou je mappen en de daadwerkelijke foto's niet mogen raken, waarschijnlijk moet het spul daarna wel opnieuw indexeren...
Bedankt voor de reactie, ik ben vergeten te vermelden dat ik de package al een keer heb verwijderd (via package center) en weer opnieuw geïnstalleerd. Helaas had dit niet het gewenste resultaat.
Ik probeer het later nog eens en dan even kijken of het echt is verwijderd via de commando line interface.
-
Ik heb vorige week een ticket aangemaakt bij Synology. Inmiddels hebben helpdesk medewerkers e.e.a. uitgeprobeerd en dit heeft geresulteerd in het weer werken van het Photo-Station via de browser.
Het systeem is nu al enige dagen bezig met het opnieuw indexeren van alle media bestanden (totaal zo'n ruim 1.4 TB).
En nu maar afwachten tot het indexeren klaar is. :)