Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Plex Media Server => Topic gestart door: walberg op 19 mei 2017, 18:37:50
-
Ik heb de Synology DS 214 play, ik heb expres de laatste 2 maanden mijn DSM niet meer ge updated omdat Plex niet zou worden ondersteund en bovendien ook Timemachine niet meer zou worden ondersteund.
Ik kreeg alleen plex cloud, deze maar even gewist om zo wat selectiever te werk te kunnen gaan. http://192.168.178.28:32400/web start niet. Ik heb uiteindelijk de plex (pass) vernieuwd naar de nieuwste versie dus met 1.6 en ik kan op de startknop drukken maar zodra ik http://192.168.178.28:32400/web doe dan krijg ik na enkele minuten een foutmelding (browser doet er te lang over).
Ik krijg wel een log, ik weet niet hoe ik deze kan opslaan maar ik heb even een printscreen van een deel van de log genomen met een foutmelding, krijg het er niet helemaal op. Zie bijlage
-
vernieuwd naar de nieuwste versie dus met 1.6
Ik heb PLEX even gedownload maar, versie 1.6 bestaat niet, althans, niet hier (https://www.plex.tv/downloads/).
[attach=1]
Heb vervolgens PLEX geinstalleerd:
[attach=2]
Opgestart, maar zie geen probleem.
[attachimg=3]
-
Ik draai ook met een Plex versie 1.5.6.XXXX. Er is wel een iets nieuwere beschikbaar voor Synology, maar dat is nog steeds in de 1.5.6.XXXX reeks.
-
Voor Plex Pass users is versie 1.6.1.3722 de laatste versie.
Volgens jouw screenshot mist ergens in /volume1/@appstore/Plex Media Server/Resources/* een aantal bestanden of mappen. Je kunt Plex Media Server verwijderen, je NAS rebooten en proberen opnieuw te installeren.
De toegevoegde mediafiles blijven hierdoor wel in je library en je kunt Plex daarna waarschijnlijk weer benaderen.