Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Destijds zag ik in de logs van mijn netwerk dat de applicatie regelmatig probeert naar "huis" te bellen. Ook al heb je geen abonnement.

2
Ach, zolang je Active Insight niet registreert, doet het helemaal niets. en het neemt maar 21 MB in beslag.
3
Het verbaasd me eigenlijk dat iemand dit gebruikt. Het eerste wat ik na elke DSM update doe is Active Insight er afgooien. 

Ik heb zelfs een ticket bij hen ingeschoten en m'n beklag gedaan dat het bij elke DSM update weer opnieuw wordt geinstalleerd. :P
4
Fishy business. Die boemerang gaat SynologY heel hard raken...
6
Officiële Packages / Active Insight - Volume capacity trend & forecast (%) - Support feedback
« Laatste bericht door m4v3r1ck Gepost op Gisteren om 22:30:46 »
Even delen voor diegene, die ook mogelijk mijn probleem heeft met Active Insight.

Hieronder de feedback van SynologY Technical Support mbt het probleem op mijn DS1821+ DSM 7.2.1 Volume capacity trend & forecast (%) (WD RED 6TB HDDs)

Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met een tweak op de servers van SynologY mbt dat HDD geneuzel van ze.

Citaat
Thank you very much for the patience.

Our development team has identified that the metrics interruption you experienced was caused by an error during the server’s processing of the metrics.

We understand that this interruption may have caused gaps in your monitoring records, and we truly appreciate how important continuous data is for your operations.

Our team is actively investigating the issue, but unfortunately, there is currently no workaround available. Please rest assured that resolving this is our highest priority, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Thank you very much for your patience and understanding.


Citaat
I would like to add that although there is currently no workaround for the historical metrics, we expect the volume capacity trend forecast to emerge within the next few days as new data continues to be generated.

I hope this works for you.
7
Synology DSM algemeen / Re: Security Advisor werkt niet meer na update.
« Laatste bericht door Birdy Gepost op Gisteren om 20:26:11 »
Top :thumbup:
8
Synology DSM algemeen / Re: Security Advisor werkt niet meer na update.
« Laatste bericht door m4v3r1ck Gepost op Gisteren om 20:07:33 »
Feedback van SynologY Technical Support:

Citaat
Hello,
Thank you for contacting Synology Support.
This is an identified problem on our servers that has already been fixed, but the patch will not be completely rolled out until September 20.
Please be patient until then and contact me if your security advisor is still experiencing the issue on September 21.
Best regards

Citaat
Hallo,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Synology Support. Dit is een geïdentificeerd probleem op onze servers dat al is opgelost, maar de patch zal pas op 20 september volledig worden uitgerold. Heb tot die tijd geduld en neem contact met me op als je beveiligingsadviseur het probleem op 21 september nog steeds ondervindt.
Hartelijke groeten

EVEN WACHTEN A.U.B

Wordt vervolgd...  8)
9
Waarom ze geen toshiba noemen, terwijl die de enterprise schijven maakt voor
Synology vond ik wel opvallend
10
UPDATE from video author:

Update Since this was published, I have been contacted by Synology who wish to provide more clarification on the contents of this video: "Synology wish to highlight that they have heard your feedback on the Synology 2025 DiskStation Plus Series and are actively evaluating ways to accelerate the third-party drive validation program announced in April. We’ll soon keep everyone updated and share details once they’re confirmed."

Source: NAS Compares
Pagina's: [1] 2 3 ... 10