« Laatste bericht door Irmaxx59 Gepost opGisteren om 17:47:07 »
@Hofstede Oké, maar waarom heb ik daar "ineens" last van? Al jaren gaat het goed tot aan enkele maanden geleden, dat was de laatste keer dat ik 'Security Advisor' handmatig liet scannen. Nu "ineens" is er een probleem!? Hoe kan dat, eigenlijk?
« Laatste bericht door Irmaxx59 Gepost opGisteren om 17:35:38 »
@Birdy HELP! Ik probeer een ondersteuningsticket aan te maken. maar bij de eerste 'drop-down box' Modelnaam* wil ik het volgende intypen: DS718+, xxxxPENxxxxxx (het model- en serienummer). DIT WORDT NIET GEACCEPTEERD...?
Doe ik iets fout of moet ik ergens anders zijn om een ticket aan te maken?
rm /var/lib/data_update/geoip-database/version.json rm /var/cache/data_update/database_info.json synodbudupdate -f uitvoeren via een SSH inlog, maar daar belast je de onervaren mensen meer mee omdat ze dan misschien extra terminal software moeten installeren.
Blijkbaar twee buggy files wissen en dan een update doen die deze files waarschijnlijk weer aanmaakt.