Recente berichten

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Synology DSM algemeen / Re: volume inhoud analyseren
« Laatste bericht door watersource Gepost op 28 november 2025, 11:32:18 »
Als ik dat doe, doe ik dit niet bewust. Waar zou ik dat terug moeten zien?
72
The lounge / Re: Op zoek naar vroeger gebruikte software
« Laatste bericht door Sylvester Gepost op 28 november 2025, 11:31:51 »
Misschien een domme opmerking, maar zonder het te openen lijkt me sterk. Woorden zoeken in een pdf (in geopende toestand) is tegenwoord standaard. Maar elke functie die gaat zoeken in dat document moet het op zich toch openen, dacht ik.
73
Synology DSM algemeen / Re: volume inhoud analyseren
« Laatste bericht door zandhaas Gepost op 28 november 2025, 11:17:24 »
Doe jij iets met snapshots??
Die zie je volgens mij niet terug in de opslag analyser.
74
The lounge / Re: Op zoek naar vroeger gebruikte software
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 28 november 2025, 11:17:23 »
75
The lounge / Re: Op zoek naar vroeger gebruikte software
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 28 november 2025, 11:09:48 »
Misschien kom je je appje tegen via een zoekfunctie met Google ?

https://www.google.com/search?q=search%20words%20in%20pdf%20without%20opening%20it

76
The lounge / Op zoek naar vroeger gebruikte software
« Laatste bericht door gdornez Gepost op 28 november 2025, 10:39:28 »
Beste specialisten,
Vroeger had ik een programma waarmee ik woorden kon opzoeken in PDF-bestanden zonder deze te openen. Dus een soort verkenner die enkel in PDF's ging zoeken.
De naam ontsnapt mij echter.
Iemand enig idee?
mvg
Geert
77
Synology DSM algemeen / Re: volume inhoud analyseren
« Laatste bericht door watersource Gepost op 28 november 2025, 10:22:37 »
Die had ik inderdaad nog niet gecontroleerd. Dat heb ik nu wel gedaan en ook wel wat folders verwijderd. Jammer genoeg heeft dit voor het grote plaatje geen verandering gegegeven. Er is nog steeds 22.6TB in gebruik volgens Opslaganalyzer.
78
NAS hardware vragen / Re: Stroom wegens werkzaamheden ruim 2 uur afgesloten
« Laatste bericht door Babylonia Gepost op 27 november 2025, 19:36:14 »
Is de probleem bij mijn Modem of NAS of Mediaspeler....................

Dat is moeilijk te beoordelen.
Problemen na een stroomstoring krijg je bijvoorbeeld als eerder niet op alle niveau netwerk instellingen correct waren ingesteld?

Zet eerst al je netwerk apparaten uit (power eraf), inclusief router.   Start dan al eerste weer de router op,
erna als die volledig is opgestart in volgorde, switches, Acces Points en verdere apparaten in je netwerk.

Hopen dat het daarmee is opgelost.   (Ervan uitgaande dat alle vaste IP-adressen van netwerk-apparaten zoals een NAS,
en andere belangrijke apparaten met een vast IP-adres, reeds eerder in de router als instelling zijn vastgelegd).

Indien niet, controleer erna in de router, welke IP-adressen je apparaten hebben gekregen?
Of die nu verschillend zijn met instellingen voorheen?
-
79
NAS hardware vragen / Stroom wegens werkzaamheden ruim 2 uur afgesloten
« Laatste bericht door SteveTT800 Gepost op 27 november 2025, 18:37:04 »
Vandaag hebben bouwvakkers stroom uitgezet in ons wijk, plm 2 a 3 uur, geen stroom en geen internet.
Nu heb ik een probleem, bij het starten van mijn Zidoo Z9X 8k is er niets aan de hand, als ik na mijn NAS wil gaan krijg ik de melding "Toegang tot de host niet mogelijk"

Is de probleem bij mijn Modem of NAS of Mediaspeler....................net mijn oude Dune aangesloten en alles werkt perfect, hoefde niets aan te doen!!
80
Mac OS X / Re: Moet elke dag weer een nieuwe connectie maken met mijn nas
« Laatste bericht door Sylvester Gepost op 27 november 2025, 16:19:36 »
Ik heb gewoon de volledige NAS in de navigatiekolom (de linker kolom in de finder).
Ik hoef geen verbinding te maken. Als ik daarop klik heb ik direct verbinding met de nas en zie ik in het rechter gedeelte alle shares, zonder naar 'verbind met server' te gaan.
Vraag me niet meer hoe ik het heb gedaan, alleszins niet via inlog onderdelen en extensies.

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10