Recente berichten

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
The lounge / Re: IPv6 problemen na onderhoud Ziggo
« Laatste bericht door davidsolano Gepost op 10 juli 2025, 09:06:53 »
Ik heb na een onderhoud van Ziggo ook wel eens rare issues gehad met IPv6, vooral dat sommige apps en websites traag of helemaal niet laden. Goed om te weten dat het resetten van de connectbox kan helpen.
72
The lounge / Re: Levensduur certificaten verkort naar 47 dagen
« Laatste bericht door ladygaga Gepost op 10 juli 2025, 08:47:15 »
Is er al een makkelijke manier om dit te automatiseren binnen DSM?
73
NZBGet / downloaden met DS115J
« Laatste bericht door pd0rh Gepost op 10 juli 2025, 00:52:49 »
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een DS115j en vroeg mij af of het met deze NAS ook mogelijk is om vanaf de nas gelijk te downlaoden.

Nu doe ik dat met spotnet/spotweb in combo met Eweka.

Alvast dank voor de reply en adviezen.

Grtn Ruud
74
Aankoopadvies / Re: Surveillance station - upgrade DS212j?
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 09 juli 2025, 11:25:49 »
Maar: DS118 is ook alweer wat ouder.
Ja, na 7 jaar inmiddels wel.......Topic is ook al 7 jaar oud.
75
Aankoopadvies / Re: Surveillance station - upgrade DS212j?
« Laatste bericht door tsaeelatrmo Gepost op 09 juli 2025, 04:07:19 »
Maar: DS118 is ook alweer wat ouder. Als je budget iets toelaat, overweeg dan een iets nieuwer model zoals DS220j of DS223.
76
Windows / is de map session.broken te verwijderen of de inhoud uit die map
« Laatste bericht door Wendy Gepost op 08 juli 2025, 14:19:01 »
In windows 10 via de verkenner vind ik een map bij : gebruikers > mijn naam > AppData > Local > SynologyDrive > data > session.broken
Daar staan vervolgens mappen in met een nummer uit de jaren 2021 en 2022 Als die mappen bevatten minimaal 2 andere mappen namelijk conf en db.
Kan ik de mappen met de nummers verwijderen of raak ik dan niets kwijt? Er staat namelijk in het totaal 12 Gb in en die wil ik vrij maken. En waarom staan deze mappen er, want ook na 2022 is die gewoon gebruikt en daarvan kom ik niet deze mappen tegen
Ik heb de DS220+ waar twee schijven aan hangen. Ik gebruik hem net als de verkenner in Windows, dus ik kies zelf wat ik daar opslag, vanuit schijf 1 wordt er automatisch een kopie gemaakt naar de 2e schijf?
77
Cloud Sync / Re: Cloud sync en meerdere onedrive gebruikers lukt niet
« Laatste bericht door ph_nas Gepost op 06 juli 2025, 23:47:25 »
Beste Johnjunior,

Ik heb sinds vandaag na de upgrade van het cloudsync-pakket hetzelfde probleem. Mijn NAS draait wel DSM 7.2.2.... Tot net voor de upgrade van Cloudsync werkte dit wel voor onze 4 accounts van ons gezin. Ik backupte idd de OneDrive's naar mijn NAS en andere data dan weer naar OneDrive. wat met 1TB-abonnement per account handig is. Dus ik denk niet dat het een Microsoft-probleem is.
Ondertussen heb ik wel de oplossing gevonden: je logt in op een PC met het windows-account van de respectievelijke OneDrive; Van daaruit log je in op de NAS met je admin-account. Dan kon ik wel in cloudsync de verbinding met de respectievelijke OneDrive leggen door een eerste taak aan te maken. Eens gelegd kan je gewoon met je eigen windows-user en NAS-admin-account bijkomende taken voor de cloudsync naar de verschillende OneDrive-accounts maken. Succes!
78
Synology BeeStation / Re: Hypoer Backup Explorer
« Laatste bericht door Birdy Gepost op 06 juli 2025, 11:22:50 »
Jouw foto laat zien dat je in de hyper backup Vault omgeving kijkt.
Nee, OP kijkt wel met Hyper Backup Explorer, zit ook in de juiste folder, alleen moet @pvdeutekom de juiste file kiezen (.bkpi):



In Windows ziet het er wat anders uit.
79
Synology BeeStation / Re: Hypoer Backup Explorer
« Laatste bericht door Bobo Gepost op 06 juli 2025, 10:32:41 »
Jouw foto laat zien dat je in de hyper backup Vault omgeving kijkt.
Ga naar Hyper Backup op de machine waarvandaan je de backup maakt.
Selecteer jouw backuptaak en dan kun je de backupverkenner gebruiken.
Dan zie je bestands-structuur zoals je die normaal ziet.
80
Synology BeeStation / Hypoer Backup Explorer
« Laatste bericht door pvdeutekom Gepost op 06 juli 2025, 10:18:18 »
Hi,

Wie kan me helpen?

Ik heb een BeeStation 8TB en gebruik een externe USB disk voor de backup.

Als ik deze schijf benader via Hyper Backup Explorer op een Mac, zie ik allerlei folders. Maar ik kan nergens de data (files of foto's) vinden. Heb van alles al geprobeerd maar ik kan nergens mijn bestanden/foto's vinden.


In welke folder/map moet ik gaan zoeken?

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10