Auteur Topic: Sickrage NZB provider error log  (gelezen 4525 keer)

Dit onderwerp bevat een als beste antwoord gemarkeerd bericht. Klik hier om er direct naartoe te gaan.

Offline rTn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 15
  • -Ontvangen: 8
  • Berichten: 101
Sickrage NZB provider error log
« Gepost op: 29 januari 2015, 20:48:37 »
Beste,

Ik draai dus de Sickbeard Custom, zijnde Sickrage op mijn nas. Ik heb deze ingesteld aan de hand van een tutorial. Om te zoeken gebruik ik 2 zelf ingestelde NZB providers, zijnde spotweb (die eveneens op de nas draait en dus 2 x per dag geüpdatet wordt) en ozNZB. Deze twee staan ook ingesteld in couchpotato dewelke vlekkeloos werkt.

Nu wanneer ik een serie toevoeg en vraag om een bepaalde aflevering te downloaden gaat het fout.
In mijn errorlog kan ik volgende aantreffen:

2015-01-28 22:08:02 SEARCHQUEUE-BACKLOG-81189 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for backlog searches. Please check your settings.
Ik versta hier dus uit dat gij geen NZB providers heeft gevonden of aanstaan. Nochtans zijn dit identiek dezelfde instellingen qua api als adres zoals in couchpotato.
  • Mijn Synology: DS214Play
  • HDD's: 1 x WD40EFRX - 4TB

Offline rTn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 15
  • -Ontvangen: 8
  • Berichten: 101
Re: Sickrage NZB provider error log
« Reactie #1 Gepost op: 02 februari 2015, 18:18:43 »
niemand?
  • Mijn Synology: DS214Play
  • HDD's: 1 x WD40EFRX - 4TB

Martijn85

  • Gast
Re: Sickrage NZB provider error log
« Reactie #2 Gepost op: 04 februari 2015, 16:56:20 »
Dit heb je sinds kort? Of maak je pas net gebruik van SickRage?

Misschien heb je hier wat aan: https://sickrage.tv/forums/forum/help-support/bug-issue-reports/1281-search-provider-not-working-with-latest-dev-version

Je hebt wel de laatste versie van SickRage?

Gemarkeerd als beste antwoord door rTn Gepost op 10 februari 2015, 14:41:33

Offline diesel64

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Sickrage NZB provider error log
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2015, 00:02:23 »
Ik had hetzelfde probleem...

Bleek dat ik in SickRage bij "Search Providers" -> "Provider options" voor Spotweb de volgende twee functies niet had aangevinkt:

Enable daily searches
Enable backlog searches

 :oops:
  • Mijn Synology: DS215j
  • HDD's: 2x WD30EFRX

Offline rTn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 15
  • -Ontvangen: 8
  • Berichten: 101
Re: Sickrage NZB provider error log
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2015, 14:44:21 »
Diesel64 MIJN HELD  :lol:

Dat is dus inderdaad de oplossing. Works like a charm nu :D
  • Mijn Synology: DS214Play
  • HDD's: 1 x WD40EFRX - 4TB

Offline diesel64

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Sickrage NZB provider error log
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2015, 15:14:26 »
Graag gedaan. :)

Ik heb het gevonden omdat CouchPotato exact hetzelfde gedrag vertoonde, maar daar was de logging iets duidelijker waardoor ik vlug merkte dat de NZB search providers gedeactiveerd stonden.
  • Mijn Synology: DS215j
  • HDD's: 2x WD30EFRX


 

Sickrage + Transmission

Gestart door SmiggelBoard SickBeard

Reacties: 10
Gelezen: 4504
Laatste bericht 28 juli 2015, 12:27:06
door Smiggel
Sickbeard-Custom met Sickrage Fork Episode status Unknown

Gestart door SpeedFreakBoard SickBeard

Reacties: 20
Gelezen: 10962
Laatste bericht 21 augustus 2016, 17:02:37
door Stephan296
Sickrage en Node.js

Gestart door TRAZBoard SickRage

Reacties: 5
Gelezen: 3629
Laatste bericht 06 oktober 2018, 21:11:53
door Birdy
Sickrage + Spotweb werkt niet

Gestart door DennekeBoard SickRage

Reacties: 2
Gelezen: 3868
Laatste bericht 05 november 2015, 09:33:26
door Denneke
Probemen verplaatsen srt bij manual post-processing (Sickrage)

Gestart door Satch_23Board SickRage

Reacties: 41
Gelezen: 16838
Laatste bericht 13 augustus 2015, 09:30:12
door Stephan296