Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: RAT op 03 december 2015, 20:09:37
-
Goedenavond...
Na maanden probleemloos van mijn NAS genoten te hebben, heb ik nu weer een probleempje :'(
Sickbeard Custom / SickRage meld meestal bij het opstarten dat het bijgewerkt moet worden, ik klik dan
altijd op bijwerken, daarna word het progr. gesloten, en start het zelf weer op.
Vanavond dus weer hetzelfde, maar hij bleef hangen op het punt waar het programma afgesloten word.
Na een minuut of 20 heb ik maar het venster dicht geklikt, maar nu als ik via de snelkoppeling opnieuw wil starten
krijg ik de lege pagina met "can't connect to the server"
Wat kan ik hier aan doen ?
ik heb de Mac al opnieuw gestart, en daarna ook al een keer de router even uit en weer aangezet, beide hielpen niet....
-
Kennelijk vastgelopen tijdens het bijwerken.....ik zou Sickbeard Custom / SickRage proberen te verwijderen via Package Center en opnieuw te installeren.
-
Maar ben ik dan niet alles daarin kwijt ?
Ik heb er heel veel series in staan, en het heeft veel tijd gekost
om alle instellingen goed te krijgen :(
-
Probleem opgelost :-)
Goed dat je over package centre begon...
Ik keek daar en zag dat Sickbeard was stop gezet...gewoon weer aangezet en dat was dat :-)
Bedankt weer !!!
-
Toppie ;D
-
Alvast prettig weekend, en topic kan gesloten worden :-)
-
Zelfde ;D