Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: Heula op 31 december 2018, 12:54:33

Titel: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Heula op 31 december 2018, 12:54:33
Sinds een aantal dagen heb ik weer last van de melding "Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer een andere provider" wanneer ik een nieuwe serie wil toevoegen aan Sickchill op mijn Synology DS418 NAS.

Ik heb dit eerder gehad en toen was het opgelost door IPv6 uit te zetten. Deze staat nog steeds uit dus ik heb nu geen idee wat ik nog kan doen.
Een herstart van de NAS werkt in ieder geval niet. Verder werkt Sickchill prima.

SickChill Info:
Branch: master
Commit: abc6aab554715e57cf1668627a1f57f5b1ed4588
Version: v2018.12.24-1
Database Version: 44.0
Python Versie: 2.7.14 (default, May 28 2018, 15:28:11) [GCC 4.9.4 20150629 (prerelease)]
SSL Versie: OpenSSL 1.0.2n 7 Dec 2017

Mogelijk heeft iemand nog een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: bronstijn op 31 december 2018, 13:10:19
Bij mij werkte een restart van de modem/router...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Heula op 31 december 2018, 14:14:47
Dat heb ik ook al geprobeerd zonder succes.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Ben(V) op 31 december 2018, 16:14:42
Heb je al gekeken of www.TheTVDB.com misschien tijdelijk offline is(of was)?
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Heula op 31 december 2018, 16:16:33
Ja, ook gedaan. Tvdb is gewoon bereikbaar.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Ben(V) op 31 december 2018, 16:19:50
En je kunt die serie daar gewoon vinden?
Als dat zo is blijft alleen de optie over dat je Nas het internet niet kan bereiken.
Controleer eens of hij wel kan zoeken naar DSM updates (in controle panel).

Net even gechecked met mijn eigen SickChill en geen enkel probleem met zoeken naar een nieuwe serie.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Heula op 31 december 2018, 16:22:34
Ja alles wat ik zoek staat op tvdb. Downloaden met sickchill gaat prima dus het lijkt dat sickchill geen verbindings issue heeft.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Heula op 31 december 2018, 16:46:27
Geen idee waarom maar nu wordt alles ineens weer wel gevonden. Ik heb niets aangepast oid.
Raar maar waar, het werkt weer.

Bedankt voor het meedenken en een fijne jaarwisseling allemaal.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Nelissuh op 02 januari 2019, 10:09:36
Het lijkt op dit probleem wat ik in SickRage had. Zie hier voor de oplossing:

https://www.synology-forum.nl/sickrage/tvdb-'search-timed-out-try-again-or-try-another-indexer'-en-nu/msg182853/#msg182853

Wellicht werkt het bij Sickchill hetzelfde.
Titel: Re: Nieuwe serie toevoegen: Zoeken duurt te lang, probeer het opnieuw of probeer....
Bericht door: Ben(V) op 02 januari 2019, 12:06:47
Ach Tvdb is wel eens niet bereikbaar, gewoon een kwestie van later nog eens proberen.