Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => SickRage => Topic gestart door: Lws009 op 08 februari 2016, 14:45:19

Titel: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: Lws009 op 08 februari 2016, 14:45:19
Goedemiddag Allemaal,

Sinds kort heb ik mijn sickrage opnieuw geinstalleerd omdat deze geen connectie had gemaakt. toen nog niet gezien dat iemand hier een handleiding had staan om dit manueel op te lossen...

Omdat ik zo stom was om ook geen backups van mijn Sickrage te maken (nu wel uiteraard) heb ik alles opnieuw moeten opstarten.
Ik heb existing shows toegevoegd en hij heeft alles gevonden, echter het inladen van de series duurt verschikkelijk lang. het duurt meer dan een dag voor bepaalde series om in te laden en aan de volgende serie te beginnen. dit was voor zover ik weet in het verleden niet het geval.

Dit zijn enkele logs:
2016-02-08 14:24:21 INFO     DAILYSEARCHER :: No new released episodes found ...
2016-02-08 14:24:20 INFO     DAILYSEARCHER :: Searching for new released episodes ...
2016-02-08 13:57:34 INFO     FINDSUBTITLES :: Finished checking for missed subtitles
2016-02-08 13:57:31 INFO     FINDSUBTITLES :: Downloaded dut, eng subtitles for Castle (2009) S05E11
2016-02-08 13:24:25 INFO     FINDSUBTITLES :: Searching for missing subtitles of Castle (2009) S05E11
2016-02-08 13:24:23 INFO     FINDSUBTITLES :: Checking for missed subtitles
2016-02-08 13:24:23 INFO     CHECKVERSION :: Checking for updates using GIT
2016-02-08 13:06:51 INFO     SHOWQUEUE-ADD :: Setting all episodes to the specified default status: 5
2016-02-08 13:06:04 INFO     SHOWQUEUE-ADD :: 83462: Unable to find the show in the database
2016-02-08 13:05:19 INFO     SHOWQUEUE-ADD :: theTVDB: {'useZip': True, 'apikey': 'F9C450E78D99172E', 'cache': u'/usr/local/sickbeard-custom/var/cache/indexers/theTVDB', 'language': 'en'}
2016-02-08 13:05:19 INFO     SHOWQUEUE-ADD :: Starting to add show by ShowDir: /volume1/video/Series/Castle (2009)

De CPU van mijn synology (DSM 6 BETA) staat ook wel op 99% terwijl voor zover ik weet enkel sickrage uitgebreid aan het draaien is. dit was vroeger (voor reinstall) niet het geval

Alvast bedankt voor jullie input!
Michiel
Titel: Re: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: Robert Koopman op 08 februari 2016, 14:51:29
Is hij niet gewoon druk bezig om van alles weer alle informatie op te halen?
Titel: Re: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: Birdy op 08 februari 2016, 14:59:12
Kijk eens in Broncontrole > proces welke processen zoveel CPU vragen.
Titel: Re: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: Lws009 op 08 februari 2016, 15:04:57
@Lws009 MOD: Onnodige citaat is verwijderd, lees even. (http://www.synology-forum.nl/vragen-en-opmerkingen-over-het-forum/gebruik-de-citaatknop-met-mate-17838/)

Even nagekeken, is Python die 88% van de CPU verbuikt, dus vermoedelijk zal het wel sickrage zijn die zoveel vraagt voor de moment.
Ik dacht echter te herinneren dat dit in het verleden veel vlotter ging (heb dit in het verleden ook al eens gedaan toen ik van sickbeard naar sickrage overgestapt ben)

Groeten,
Titel: Re: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: Birdy op 08 februari 2016, 16:42:42
Misschien dat de J versie daar wat moeite mee heeft ?
Titel: Re: Sickrage scant series zeer sloom
Bericht door: neo_atomic op 08 februari 2016, 17:05:32
Kan te maken hebben met de namen van de bestanden in de folders.

Als er bv geen kwaliteit in de naam is vermeld dan doet Sickrage een scan van de resolutie van het bestand. Om erachter te komen als het bv 720p is etc. Anders weet Sickrage namelijk niet als er een betere kwaliteit gedownload moet worden etc. Vermoedelijk is dat hier het geval.

Al zijn tijden van een dag wel heel erg lang. Zal vermoedelijk wel een samenhang van verschillende dingen zijn waarom het zo langzaam gaat. Daarom ook de tip om Sickrage Metadata te laten aanmaken. En als je gaat hernoemen bovenstaande even in gedachten te houden.