Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: Jopie85 op 26 oktober 2014, 22:49:19

Titel: Access denied
Bericht door: Jopie85 op 26 oktober 2014, 22:49:19
Hallo,

Spotweb heeft op mijn DS214+ altijd goed gewerkt en daarom was mijn verbazing groot toen ik een maand geleden verhuisd was en spotweb niet meer in kon komen. Ik had de dhcp-instelling in mijn router aangepast maar niets gewijzigd in de instellingen van mijn NAS. Voorheen kon ik zonder in te loggen in spotweb komen. Nu krijg ik een inlogscherm met daarboven in rood de melding:

Citaat
Access denied for [Display overview of spots (0::)]

Als ik probeer in te loggen met mijn username en pw blijf ik deze melding krijgen.

Nu heb ik spotweb verwijderd (incl. db) en opnieuw geïnstalleerd, maar dat de installatie is voltooid krijg ik nog steeds deze melding te zien.

Waar kan dit aan liggen? En vooral: Hoe los ik dit op?

Alvast dank voor jullie reactie!
Titel: Re: Access denied
Bericht door: Martijn85 op 27 oktober 2014, 23:21:04
Dit gaat om het admin wachtwoord die je tijdens de installatie zelf hebt opgegeven.
Titel: Re: Access denied
Bericht door: Jopie85 op 27 oktober 2014, 23:43:39
Dank voor je reactie Martijn. Helaas had ik dat al geprobeerd. Voor de grap heb ik net op mijn iPhone getest en daar kwam ik er in 1x in. Heel vreemd... Op mijn pc met Firefox werkte het niet, maar ik heb nu ook via Chrome getest en ook dan kom ik er gewoon in.

Doel bereikt dus, maar blijft vreemd dat ie m in Firefox ineens niet meer pakt.

Wat mij betreft kan het topic gesloten worden.
Titel: Re: Access denied
Bericht door: JSSL op 28 oktober 2014, 00:04:33
Lijkt een cookie/cache probleem in Firefox. De cookies en cache even verwijderen in firefox en dan nog eens testen.