Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: bruijnf op 27 april 2014, 13:10:06
-
Na mijn upgrade naar DSM 5.0 werkt de integratie met SABNZBd niet meer. Ik heb inmiddels Spotweb volledig opnieuw geinstalleerd, maar dit levert geen verschil op.
Als ik op het add to queue pijltje druk, verandert deze snel in het pijltje met een kruis er door en zie ik ook geen nieuwe download in SABNZBd starten.
Iemand enig idee welk commando er wordt afgetrapt met die add to queue button? Dan kan ik eens kijken via SSH wat er gebeurd. Ik kan namelijk momenteel ook geen logging vinden.
De integratie met Sickbeard werkt trouwens nog wel.
-
Heb je de sabnzbd settings wel gecontroleerd. Ip, API etc.
-
Die zijn voor zover ik kan zien goed. Ik gebruik https met poort 9090 en de API key heb ik er opnieuw ingeplakt.
Zowel FQDN als IP geprobeerd in de settings. De FDQDN variant gebruik ik om de SABNZBd GUI te starten.
Houdt Spotweb een logfile bij die ik via SSH kan bekijken?
-
Ik denk dat ik in de war was wat me de Sickbeard config. Deze gebruikt de https link naar SABNZBd. Ik heb nu http met poort 8080 ingesteld in spotweb. Nu werkt het weer.
Ik kwam in de /var/log/messages ook al meldingen tegen over certificaat problemen in combinatie met een spotweb aanroep:
[Tue Apr 29 19:58:35 2014] [error] [client 192.168.x.y] FastCGI: server "/php-fpm-handler" stderr: PHP message: sabnzbd push failed: http returncode: 700 / SSL: certificate subject name 'SABnzbd' does not match target host name '192.168.x.z', referer: https://<FQDN>/spotweb/?page=index&search[tree]=cat0_z1,&search[value][]=Poster%3A%3D%3AQoQ
Is dit te fixen met de posts over certificaten of moet ik gewoon http aanroepen blijven (wat op zich niet zo erg is, het blijft binnen de NAS).
-
Ik gebruik het met NZBget gecombineerd, maar ik krijg ook hetzelfde na de update van spotweb.
Als ik dan probeer de nzb te downloaden, krijg ik onderstaande melding:
{"result":"failure","data":[],"info":[],"warnings":[],"errors":["Authentication rejected [response: \"Authentication Failed\"] [response: \"\"]"]}
Geen idee hoe dit op te lossen.
Iemand misschien een idee?
-
Ik gebruik het met NZBget gecombineerd, maar ik krijg ook hetzelfde na de update van spotweb.
Als ik dan probeer de nzb te downloaden, krijg ik onderstaande melding:
{"result":"failure","data":[],"info":[],"warnings":[],"errors":["Authentication rejected [response: "Authentication Failed"] [response: ""]"]}
Geen idee hoe dit op te lossen.
Iemand misschien een idee?
Het lijkt er op dat je de gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd hebt opgegeven.
-
Martijn,
dat was ook mijn 1e gedachte. Dit meerdere keren herhaald, maar was steeds niet effectief.
Nu na jou berichtje nog een keer geprobeerd (lees rustig letter voor letter ingetypt) en zo waar dat was de oplossing. Denk dat ik iets te enthousiast dit heb ingetypt de eerste keren. :)