Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: casplo op 30 mei 2019, 14:42:21
-
Hai vandaag ons nieuwe modem geinstalleerd van Ziggo en nu doet spotweb het niet meer. IP adres is het zelfde gebleven, echter nu een foutmelding 502.
Nzb get en andere applicaties doen het gewoon nog wel.
Hoop dat iemand mij advies kan geven.
Alvast dank
-
Make de cache eens leeg van je Internet Browser.
-
Hai Birdy,
gedaan, maar helaas geen succes
-
Weet je zeker dan het IP-Adres van je NAS EN Spotweb hetzelfde zijn ?
Spotweb stoppen en starten ook proberen.
-
Hai Birdy,
Ja beiden zijn het zelfde. Als ik Spotweb wil stoppen wil hij ook de database verwijderen en dat lukt mij dan niet. Denk dat ik het wachtwoord vergeten ben, wat ik al heel lang geleden heb ingesteld....
-
Als ik Spotweb wil stoppen wil hij ook de database verwijderen
Je bedoelt toch bij het verwijderen ? Stoppen mag altijd, mag ik aannemen.
Overigens, Error 502 heeft niets te maken met je password, zoek maar eens op internet.
-
Een 502 Authentication Error betekent meestal dat je niet met de juiste Ziggo credentials inlogt.
Máár er kan nog een andere oorzaak zijn. Ziggo is usenet aan afbouwen, dus na een abo verandering wordt je afgesloten van news.ziggo.nl
In dat geval is de enige oplossing een usenet payserver te nemen.