Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: wiseguy op 02 november 2014, 11:44:30
-
Sinds vandaag kan ik mijn SpotWeb niet meer openen.
Het enige dat ik te zien krijg na een tijdje wachten is "Deze webpagina is niet beschikbaar"
Ik heb alle updates van mn Synology gedraaid, inclusief alle updates van de geinstalleerde packages.
Ik heb het externe IP-adres van m'n modem gecontroleerd, alle NAT instellingen op mn modem en mn router.
Modem en router zijn herstart geweest.
Het geïnstalleerde SSL-certificaat heb ik gecheckt op geldigheid (geldig tot eind 2016).
Mijn NAS is opnieuw opgestart.
Ik heb even geen idee waar ik nog moet kijken.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit opgelost kan krijgen?
Ik hoor het graag.
-
Hoi misschien een raar antwoord:
Staat het pakket wel aan?
-
Jazeker... het pakket staat gewoon aan.
Ik merk nu net dat ik spotweb wel vanaf mijn eigen lokale netwerk kan benaderen op IP-adres, maar vanaf een remote locatie op basis van een remote.xxxxxx.nl/Spotweb niet meer.
Ook DSM kan ik op die manier niet benaderen. Het lijkt er dus op dat er iets met een doorverwijzing niet goed gaat. Echter, alles staat gewoon correct ingesteld en daar is de laatste maanden niets aan gewijzigd.
Zijn er nog andere zaken die ik kan checken om ook de remote toegang weer te kunnen gebruiken?
-
Heb je poort 80 (webstation) nog wel open staan op je router naar buiten toe?
-
De package is nergens te vinden bij 5.1 versie
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hm....hier wel (op m'n DS111 TEST):
[attachimg=1]
[attachimg=2]