Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Spotweb => Topic gestart door: derhollander op 25 april 2014, 19:47:22

Titel: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: derhollander op 25 april 2014, 19:47:22
Na de update naar 5.0 werkt spotweb niet meer.

Nu wil ik het verwijderen en opnieuw installeren. Wat moet ik allemaal verwijderen om een schone installatie mogelijk te maken?
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: thecell op 25 april 2014, 20:33:24
Voor zover ik weet de database en de folder van spotweb in de map web.
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: hotline op 14 mei 2014, 14:43:08
Ik rommel met hetzelfde probleem.

Als oplossing dacht ik ook om spotweb te verwijderen (heb helaas de database niet verwijderd).
Nu krijg ik elke keer als ik probeer om spotweb te instaleeren de melding dat de MySQL al bestaat. Hoe kan ik die wissen?
Volgens mij kan ik pas verder met het instaleeren als ik de MySQL ook er uit gekregen heb.
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: derhollander op 14 mei 2014, 14:50:55
Bij mij was het probleem ineens opgelost.  Hij doet het nu gewoon weer.
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: hotline op 14 mei 2014, 14:54:48
Okay, dat zal bij mij niet meer gaan lukken omdat ik het pakket verwijderd heb en er nu niet meer op krijg.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: thecell op 14 mei 2014, 15:04:53

Nu krijg ik elke keer als ik probeer om spotweb te instaleeren de melding dat de MySQL al bestaat. Hoe kan ik die wissen?


Inloggen op phpMyAdmin ( is een package ) en daar de Spotweb database verwijderen.
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: funkyduck op 14 november 2016, 10:42:39
MOD: NIET onnodig citeren.

Ik probeer in te loggen met PHPmyadmin, maar ook al heb ik mijn wachtwoord goed, ik kom er niet in.

Ik krijg deze melding:
 mysqli_real_connect(): (HY000/1045): Access denied for user 'admin'@'localhost' (using password: YES)
Titel: Re: Spotweb verwijderen en opnieuw installeren
Bericht door: proxydude op 25 november 2016, 11:30:10
probeer is als gebruikers naam root en geen admin