Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: rjcorbeau op 17 maart 2012, 18:21:26

Titel: Beeld wipt
Bericht door: rjcorbeau op 17 maart 2012, 18:21:26
Wie kent dit probleem.
Geruime tijd werk ik met surveillance station en 3 cams van D-link DCS 2121.
Als ik via de software van d-link de cams benader dan wipt het beeld om de +/-30seconden omhoog.
Motion detection is daarom niet te gebruiken en daar is het een en ander wel voor aangeschaft.
Hetzelfde met de software van Synology.
Echter als ik de DS110j uitzet is het probleem opgelost en kan ik via de software van d-link zonder problemen kijken.
De nas heb ik ook al op een andere plaats neergezet ,meters bij de router vandaan maar helaas.
Dit probleem heb ik zowel bij een Sitecom als bij de Asus router zowel bedraad als wireless.

Wie helpt mij?
Titel: Re: Beeld wipt
Bericht door: Dennis99 op 20 maart 2012, 09:45:04
Ik had dit ook, bij mij werkte het om alle instellingen in Surveillance in te stellen en dit op te slaan.
Als dat gedaan is gewoon rechtstreeks inloggen op je camera en deze opnieuw opstarten.

Als het goed is werkt het nu weer.
Titel: Re: Beeld wipt
Bericht door: rjcorbeau op 20 maart 2012, 09:52:22
Dennis,

bedankt voor de reactie,
Vanmiddag ga ik dit uitproberen. :D
Titel: Re: Beeld wipt
Bericht door: rjcorbeau op 21 maart 2012, 08:49:46
Beste Dennis,

Ook een nieuwe Synology DS212J uitgeprobeerd deze geeft hetzelfde probleem.
Cam instellingen gedaan via de nas en opgeslagen.
Helaas het beeld is niet stabiel.
Weet jij of er ook een helpdesk is.
Ik heb een contactformulier met de klacht ingevuld maar tot nu toe geen reactie.

alvast bedankt
Titel: Re: Beeld wipt
Bericht door: Dennis99 op 21 maart 2012, 09:58:30
Support is te bereiken onder 0900-7966564 misschien is dat sneller.

Even voor de zekerheid: heb je alles ingesteld op de nas mbt camera's daarna stroom van de camera afhalen en 10 sec. later weer erop. Bij mij was dat de oplossing, dacht eerst dat mijn cam kapot was maar het bleek dat bij het opslaan van de cam configuratie in de Nas ergens een fout ontstaat in de verbinding naar de cam.
Titel: Re: Beeld wipt
Bericht door: rjcorbeau op 27 maart 2012, 08:31:46
Beste Dennis,
Synology erkend het probleem met de cams van d-link,ze hebben het nog in onderzoek.
Zolang heb ik echter niet gewacht en ik heb een downgrade naar DSM 3.2 uitgevoerd.
De laatste versie van 3.2 heb ik gedownload van hun FTP site.
Alles werkt nu weer als vanouds.

Bedankt voor het meedenken.
Raymond