Synology-Forum.nl
		Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Wim N op 29 oktober 2013, 22:00:47
		
			
			- 
				Ik heb een D-link DCS932L camera via Synology Surveilance Station geinstalleerd. Dat werkt allemaal goed. Alleen ik krijg zeker 4 keer per uur een melding dat de verbinding met de camera werd verbroken en weer hersteld. Ik gebruik de draadloze verbinding. Is dat normaal?
 
			 
			
			- 
				Tja....draadloos kan natuurlijk een probleempje zijn maar wat nog misschien meer een probleem is dat je camera niet in de lijst "Lijst met ondersteunde ip-camera's voor Surveillance Station" voorkomt.
http://www.synology.com/support/camera.php?lang=nld&brand_id=19 (http://www.synology.com/support/camera.php?lang=nld&brand_id=19)
En komt ook niet voor in de lijst "User Reported Compatible IP Cameras":
http://forum.synology.com/wiki/index.php/User_Reported_Compatible_IP_Cameras (http://forum.synology.com/wiki/index.php/User_Reported_Compatible_IP_Cameras)
Hoeft niet HET probleem te zijn, maar toch. ;)
			 
			
			- 
				Hij staat wel in de lijst, bijna als laatste. en de camera staat nog geen 3 meter van de router af.
Ik zal het eens bedraad proberen.
			 
			
			- 
				Sorry, gezocht met jou type DCS932L i.p.v. DCS-932L :lol:
Alleen ik krijg zeker 4 keer per uur een melding dat de verbinding met de camera werd verbroken en weer hersteld. 
Maar is dat ook zo ?
Heb je dat ook in je opnamen kunnen ontdekken ?
4 x per uur, is dat vaste prik ? Dus elk kwartier ?
			 
			
			- 
				Ik heb nog even goed gekeken en het is inderdaad vaste prik. Het is elke keer 10 minuten over het hele uur en 10 minuten over het halve uur. Dus 2 keer per uur.
Ik heb alle instellingen van het Surveillance Station en ook van de D-link camera nagelopen en kan geen setting vinden die daar betrekking op hebben. Ook de tijd instelling tussen camera en PC is gesynchroniseerd.
			 
			
			- 
				
Het is elke keer 10 minuten over het hele uur en 10 minuten over het halve uur. Dus 2 keer per uur.
Dus ieder half uur  ;)
Lijkt toch iets op een soort van reset van de camera dan.....zou de leverancier eens benaderen hiervoor.