Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: JanDeNeve op 25 maart 2019, 15:39:31
-
Ik heb een DS715, een viertal Hikvision IP camera's en ik wil graag de DS CAM app gebruiken.
Alles geïnstalleerd, en werkt. Nu ja, werkt, de DS CAM is tergend traag. En dan bedoel ik niet seconden, maar echt tot een minuut voor het beeld geladen wordt.
Ook kreeg ik al een paar keer een waarschuwing in de app:
"Aanmelden
U maakt verbinding met uw Diskstation via de QuickConnect-service. Hierdoor kunnen de toegangsprestaties worden beïnvloed. Voor betere prestaties raden wij u aan om poort-doorsturen van uw router te configureren."
En je hoort mij al komen, daar loop ik vast.
Echter, ik heb mij eigenlijk al een beetje suf gezocht op Google, en elke situatie blijkt toch weer anders te zijn.
Zou er iemand op het forum het geduld hebben om het mij stap voor stap uit te leggen?
Alvast wat ik kan meegeven is dat de Hikvision camera's elk hun eigen ip adres gekregen hebben.
Bij elke camera lees ik dat ze volgende poorten gebruiken:
HTTP port 80
RTSP PORT 554
HTTPS Port 443
Server Port 8000
CAMERA 1 --> 192.168.0.1
CAMERA 2 --> 192.168.0.2
CAMERA 3 --> 192.168.0.3
CAMERA 4 --> 192.168.0.4
Dit heb ik in de Hikvision software (SADP) kunnen aanpassen.
Maar welk IP adres moet ik nu met welke poort forwarden?
Of moet ik niet via Quickconnect werken?
Oh ja, ik heb Telenet, en die routers zijn niet van de eenvoudigste :'(
[attachimg=1]
-
Met DS Cam heb je niets te maken met de IP adressen of poorten van de camera's want daar doet DS Cam niets mee bij het bekijken van de beelden.
-
@Briolet, dat dacht ik ook. Maar waarom vraagt de app dan om port forwarding te doen?
-
Omdat hij moet verbinden met het SS pakket op de nas.
-
@Briolet, ik vrees dat je mij kwijt bent. Waar of wat moet ik dan aanpassen?