Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Richard60 op 28 juli 2017, 13:58:00
-
Ik heb mijn DS116 opnieuw moeten inrichten en nu krijg ik mijn EM6325 camera niet meer toegevoegd.
Ik he de instellingen van de camera ook gerest maar ook dat helpt niet.
Bij het toevoegen wordt de camera wel gezien als een onivf met het goede ip-adres en poort alleen krijg hem niet verbonden.
Telkens de melding dat de account gegevens niet juist zijn.
In de app van mijn iphone of de windows app gaat het wel goed.
Wie heeft een gouden tip
-
Is het juiste wachtwoord wel in SS opgegeven ?
-
MOD @Richard60 Niet onnodig citeren.
Ik heb het geprobeerd na de reset van de camera met de default waarde van de camera wat niet lukte en na wijziging default wachtwoord werkte het natuurlijk nog steeds niet.
-
Maar toch.....
Telkens de melding dat de account gegevens niet juist zijn.
Of is het nu een andere melding.
-
Het was een antwoord op jou vraag of ik wel het goede wachtwoord had ingevoerd @Birdy
-
Gebruikersnaam is ook goed ?
Het probleem zit kennelijk in "de account gegevens"
Dus 1 van de 2 klopt niet of beiden.
-
Of het account heeft niet voldoende rechten? Weet niet 100% zeker of je dan ook deze melding krijgt, maar het kan natuurlijk ook een rechtenkwestie zijn.
-
De gebruikersnaam zou dat de UID kunnen zijn een onbegrijpelijke code.
Of is het na een harde reset van de camera gewoon admin
-
Of is het na een harde reset van de camera gewoon admin
Dat zal wel in de handleiding staan.
-
Default: (http://www.eminent-online.com/media/media/manuals/EM6325_R0_20160921_manual_en.pdf)
Login with user: admin
Password: (leave blank by default)