Auteur Topic: geen live beeld  (gelezen 4177 keer)

Offline steeefke

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 6
geen live beeld
« Gepost op: 23 april 2011, 09:46:36 »
Hoi allemaal,
ik krijg zowel bij firefox 4.0 en ie9 geen beeld op de surveillance station.
Ik zie alleen een zwart vlak. ga ik bij beheer kijken dan geeft hij wel live beeld.
heeft iemand een idee.

Offline brunod

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 11
Re: geen live beeld
« Reactie #1 Gepost op: 09 oktober 2011, 15:12:54 »
@steeefke Heb je al een antwoord hierop of zelf een oplossing uitgevogeld?

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 182
  • -Ontvangen: 2749
  • Berichten: 16.869
Re: geen live beeld
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2012, 13:24:33 »
Ik heb hetzelfde fenomeen op mijn mac met alle browsers behalve bij Safari 5.1 of hoger. Ik heb meerdere kameras, maar met alle browsers behalve Safari 5.1 opent SS alleen het window voor één Kamera. Bovenaan krijg ik de tekst:
Windows Internet Explorer/Firefox/Chrome of Mac Safari 5.1 of hoger zijn aanbevolen om MPEG4- en H.264-liveweergaven te bekijken.
en het scherm blijft zwart. Getest met de nieuwste Firefox en Chrome voor de mac.

Nu is Safari mijn standaard browser zodat ik dat niet als echt probleem ervaar maar misschien weet iemand de oorzaak.

------

Ik heb ook een ander, zeldzaam probleem met zwarte beelden. Eens in de paar weken blijft het beeld van één van de kameras plots zwart. De eerste twee keer dat ik het had, was er ook een kruis door het beeld op de beheer pagina. Echter bij het openen van de settings kreeg ik wel live preview van de camera. Dus de kamera deed het wel, en ook de opname van beelden op basis van motion detection werkte gewoon. De laatste 3 keer dat dit gebeurde was het alleen het beeld in live weergave dat voor één van de kameras zwart werd, maar de preview op de beheer pagina was er wel gewoon voor die kamera. Het kan zijn dat deze laatste 3 keer precies overeen komen met de laatste update van SS.

Opnieuw inloggen hielp niet. Het enige dat werkte was de kamera opnieuw definiëren. Of genoeg was eigenlijk het kamera wachtwoord in de settings opnieuw in te tikken waardoor de settings opnieuw weggeschreven werden.
Ik heb dit besproken met een kennis die dezelfde nas en kameras heeft, en hij had hetzelfde probleem (+ zelfde oplossing).
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

Geen loggegevens voor publieke albums

Gestart door Matr1xBoard Photo Station / Photos

Reacties: 0
Gelezen: 3011
Laatste bericht 25 augustus 2008, 14:30:19
door Matr1x
Kan geen map aanmaken op DS1515+ via verkenner windows 10

Gestart door bdpBoard Windows

Reacties: 1
Gelezen: 3909
Laatste bericht 19 april 2017, 22:53:35
door Birdy
kan geen verbinding maken

Gestart door Max1988Board DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 5
Gelezen: 3374
Laatste bericht 23 juni 2017, 20:05:30
door Benjamin
Ontvang geen maandelijks Health Disk Report meer van 415play

Gestart door F3rv3ntBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 2
Gelezen: 3509
Laatste bericht 02 december 2017, 19:46:34
door F3rv3nt
geen e-mail bericht verstuurd

Gestart door joop.kBoard Surveillance Station

Reacties: 4
Gelezen: 3139
Laatste bericht 04 februari 2018, 15:47:42
door joop.k