Auteur Topic: Geen Melding op mobiel,Pushservice en E-mail bij detectie Surveillance  (gelezen 1805 keer)

Offline Freewilly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Handleiding van https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_push_service
gevolgd.
Test bericht verzenden gaat goed en wordt netjes ontvangen op mijn mobiel zowel de Pushservice als een E-mailmelding.
Bij Melding/Regels alles van de Camera aangevinkt.
Bij een testje wordt er netjes een opname gemaakt maar ik krijg maar geen melding op mijn mobiel ook niet via de e-mail terwijl de test berichten wel goed gaan.
Tevens heb ik poort 8089 open staan
Ook bij gekoppelde apparaten zie ik netjes mijn mobiel staan.

Wie kan mij verder helpen?


 

DS112J installeert geen nieuwe DSM

Gestart door WimKeBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 3
Gelezen: 2969
Laatste bericht 17 augustus 2019, 15:11:37
door Briolet
Geen connectie met DSM

Gestart door xxipBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 1
Gelezen: 1820
Laatste bericht 27 december 2019, 10:26:23
door Birdy
Spotweb vind geen nieuwe messages

Gestart door Chris_147Board Spotweb

Reacties: 2
Gelezen: 2521
Laatste bericht 14 september 2020, 13:25:24
door Chris_147
Spotweb geeft geen nieuwe spots meer

Gestart door DanielV_Board Spotweb

Reacties: 2
Gelezen: 3718
Laatste bericht 08 januari 2021, 20:58:04
door DanielV_
geen USB DAC meer in DSM 7?

Gestart door TienBoard Synology DSM 7.0

Reacties: 8
Gelezen: 4901
Laatste bericht 15 oktober 2021, 09:51:08
door hoorna