Auteur Topic: Geen Melding op mobiel,Pushservice en E-mail bij detectie Surveillance  (gelezen 1802 keer)

Offline Freewilly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Handleiding van https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_push_service
gevolgd.
Test bericht verzenden gaat goed en wordt netjes ontvangen op mijn mobiel zowel de Pushservice als een E-mailmelding.
Bij Melding/Regels alles van de Camera aangevinkt.
Bij een testje wordt er netjes een opname gemaakt maar ik krijg maar geen melding op mijn mobiel ook niet via de e-mail terwijl de test berichten wel goed gaan.
Tevens heb ik poort 8089 open staan
Ook bij gekoppelde apparaten zie ik netjes mijn mobiel staan.

Wie kan mij verder helpen?


 

Geen hibernation met DSM 6.1.2-15132

Gestart door zakhooiBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 3
Gelezen: 2317
Laatste bericht 20 juni 2017, 13:25:24
door Benjamin
VERPLAATST: videostation samsung tablet geen ondertitels.

Gestart door BirdyBoard Video Station

Reacties: 0
Gelezen: 6183
Laatste bericht 01 februari 2018, 09:10:14
door Birdy
VERPLAATST: Na DSM update 6.2-23739 geen netwerktoegang meer via W10

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 2237
Laatste bericht 05 juli 2018, 21:51:06
door Birdy
Eerste opstart DS718+ loopt onmiddellijk fout: geen volume gemaakt

Gestart door RihoNASBoard NAS hardware vragen

Reacties: 1
Gelezen: 4346
Laatste bericht 06 november 2018, 11:15:58
door RihoNAS
Probleem met interne toegang + geen externe toegang mogelijk

Gestart door Dementor69Board Netwerk algemeen

Reacties: 11
Gelezen: 4152
Laatste bericht 21 april 2019, 17:31:49
door Briolet