Auteur Topic: Geen Melding op mobiel,Pushservice en E-mail bij detectie Surveillance  (gelezen 1055 keer)

Offline Freewilly

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Handleiding van https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/Surveillance/help/SurveillanceStation/notification_push_service
gevolgd.
Test bericht verzenden gaat goed en wordt netjes ontvangen op mijn mobiel zowel de Pushservice als een E-mailmelding.
Bij Melding/Regels alles van de Camera aangevinkt.
Bij een testje wordt er netjes een opname gemaakt maar ik krijg maar geen melding op mijn mobiel ook niet via de e-mail terwijl de test berichten wel goed gaan.
Tevens heb ik poort 8089 open staan
Ook bij gekoppelde apparaten zie ik netjes mijn mobiel staan.

Wie kan mij verder helpen?


 

[RAID 5] SPARE of Geen spare kiezen

Gestart door michaBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 6330
Laatste bericht 28 april 2010, 14:52:12
door micha
Geen loggegevens voor publieke albums

Gestart door Matr1xBoard Photo Station / Photos

Reacties: 0
Gelezen: 2090
Laatste bericht 25 augustus 2008, 14:30:19
door Matr1x
VERPLAATST: videostation samsung tablet geen ondertitels.

Gestart door BirdyBoard Video Station

Reacties: 0
Gelezen: 5053
Laatste bericht 01 februari 2018, 09:10:14
door Birdy
VERPLAATST: Na DSM update 6.2-23739 geen netwerktoegang meer via W10

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 1812
Laatste bericht 05 juli 2018, 21:51:06
door Birdy
Eerste opstart DS718+ loopt onmiddellijk fout: geen volume gemaakt

Gestart door RihoNASBoard NAS hardware vragen

Reacties: 1
Gelezen: 3455
Laatste bericht 06 november 2018, 11:15:58
door RihoNAS