Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: mart op 09 maart 2012, 06:32:16

Titel: hangt
Bericht door: mart op 09 maart 2012, 06:32:16
Hoi,

Heeft iemand ervaring met surveillance station,heb gisteren de nieuwe update gedraaid maar nou loopt hij met opstarten
niet verder dan 99% en dan hangt hij daar blijft hij dus op staan op99% alles geprobeerd gereset maar je hoort ook geen piep zoals ze zeggen hij zit dus muurvast ,dus je kan dus helemaal niets meer ,dus ook niet naar je camera's en als je de stekker eruit haalt dan kan je dus ook niets meer zien in je synology (ds211) .dan moet je hem eerst verwijderen en dan de package opnieuw installeren en dan kan je weer wat zien maar niet op je vs80 en hij kan hem ook niet vinden in je ds211..
kan iemand mij hier mee helpen want ik heb al gemaild met synology zelf maar je weet daar hebben ze tijd genoeg voor dat je antwoord krijgt.. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Titel: hangt
Bericht door: LukeVredeveld op 09 maart 2012, 08:07:55
Citaat van: "mart"
ik heb al gemaild met synology zelf maar je weet daar hebben ze tijd genoeg voor dat je antwoord krijgt.. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Gelukkig hebben de meeste mensen hier andere ervaringen mee...

Heb je de juiste package voor de juiste syno geselecteerd? Is de update naar DSM4 wel helemaal goed gegaan? Heb je je syno al een keer gereset?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: hangt
Bericht door: mart op 09 maart 2012, 08:15:27
Citaat van: "mart"
Hoi,

Heeft iemand ervaring met surveillance station,heb gisteren de nieuwe update gedraaid maar nou loopt hij met opstarten
niet verder dan 99% en dan hangt hij daar blijft hij dus op staan op99% alles geprobeerd gereset maar je hoort ook geen piep zoals ze zeggen hij zit dus muurvast ,dus je kan dus helemaal niets meer ,dus ook niet naar je camera's en als je de stekker eruit haalt dan kan je dus ook niets meer zien in je synology (ds211) .dan moet je hem eerst verwijderen en dan de package opnieuw installeren en dan kan je weer wat zien maar niet op je vs80 en hij kan hem ook niet vinden in je ds211..
kan iemand mij hier mee helpen want ik heb al gemaild met synology zelf maar je weet daar hebben ze tijd genoeg voor dat je antwoord krijgt.. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Yep alles gereset maar geen resultaat ook de dsm4.0 geïnstalleerd en geup
Titel: Re: hangt
Bericht door: mart op 09 maart 2012, 11:11:06
Citaat van: "mart"
Citaat van: "mart"
Hoi,

Heeft iemand ervaring met surveillance station,heb gisteren de nieuwe update gedraaid maar nou loopt hij met opstarten
niet verder dan 99% en dan hangt hij daar blijft hij dus op staan op99% alles geprobeerd gereset maar je hoort ook geen piep zoals ze zeggen hij zit dus muurvast ,dus je kan dus helemaal niets meer ,dus ook niet naar je camera's en als je de stekker eruit haalt dan kan je dus ook niets meer zien in je synology (ds211) .dan moet je hem eerst verwijderen en dan de package opnieuw installeren en dan kan je weer wat zien maar niet op je vs80 en hij kan hem ook niet vinden in je ds211..
kan iemand mij hier mee helpen want ik heb al gemaild met synology zelf maar je weet daar hebben ze tijd genoeg voor dat je antwoord krijgt.. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Yep alles gereset maar geen resultaat ook de dsm4.0 geïnstalleerd en geup

En het resultaat is heb al mail gehad van syno is snel,en dit hebben ze geschreven:

Dear Mart,

Thank you for the feedback and please allow us reply in English.

Please kindly turn off the VS80, then turn the VS80 on to check if the VS80 can back to the older firmware version.

If not, then it means the DS motherboard is defected, please kindly do an RMA with the local reseller to get it repaired procedure.
If there is any more problem with the RMA process, then please kindly let us know.

If yes, please use the USB external device with FAT32 file system to re-install again.

If you have further questions or suggestions, please feel free to contact Synology support again.

Best Regard,
Hugo Chen

Dus het probleem word opgelost door het bedrijf waar ik hem gekocht heb das pas service...
http://Mobile-Harddisk.nl/ (http://Mobile-Harddisk.nl/) :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Titel: hangt
Bericht door: LukeVredeveld op 09 maart 2012, 15:33:15
.... en dan is het nu tijd om je uitlatingen over syno support terug te nemen :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Titel: Re: hangt
Bericht door: mart op 12 maart 2012, 07:29:43
Citaat van: "mart"
Citaat van: "mart"
Citaat van: "mart"
Hoi,

Heeft iemand ervaring met surveillance station,heb gisteren de nieuwe update gedraaid maar nou loopt hij met opstarten
niet verder dan 99% en dan hangt hij daar blijft hij dus op staan op99% alles geprobeerd gereset maar je hoort ook geen piep zoals ze zeggen hij zit dus muurvast ,dus je kan dus helemaal niets meer ,dus ook niet naar je camera's en als je de stekker eruit haalt dan kan je dus ook niets meer zien in je synology (ds211) .dan moet je hem eerst verwijderen en dan de package opnieuw installeren en dan kan je weer wat zien maar niet op je vs80 en hij kan hem ook niet vinden in je ds211..
kan iemand mij hier mee helpen want ik heb al gemaild met synology zelf maar je weet daar hebben ze tijd genoeg voor dat je antwoord krijgt.. :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Yep alles gereset maar geen resultaat ook de dsm4.0 geïnstalleerd en geup

En het resultaat is heb al mail gehad van syno is snel,en dit hebben ze geschreven:

Dear Mart,











Thank you for the feedback and please allow us reply in English.

Please kindly turn off the VS80, then turn the VS80 on to check if the VS80 can back to the older firmware version.

If not, then it means the DS motherboard is defected, please kindly do an RMA with the local reseller to get it repaired procedure.
If there is any more problem with the RMA process, then please kindly let us know.

If yes, please use the USB external device with FAT32 file system to re-install again.

If you have further questions or suggestions, please feel free to contact Synology support again.

Best Regard,
Hugo Chen

Dus het probleem word opgelost door het bedrijf waar ik hem gekocht heb das pas service...
http://Mobile-Harddisk.nl/ (http://Mobile-Harddisk.nl/) :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D


Ja hoor sorry beetje laat maar de reactie van syno was deze keer wel vlug heb ervaring ermee dat ze er zeer lang over doen om antwoord te geven ,laatste keer heb ik ze een bug gemeld nooit iets meer van gehoord.maar goed het zijn en blijven mensen toch..

mvg mart