Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: janusjan op 12 juli 2023, 19:52:24

Titel: installeren camera lukt niet
Bericht door: janusjan op 12 juli 2023, 19:52:24
Goedenavond

Heb een Reolink rlc-833 gekocht, maar krijg hem niet geinstalleerd in surveillance station.

Automatisch lukt niet. Ok, handmatig dan. Ip adres 192.168.86.211 gevonden, ingevuld, prima. https en poort 443.

In t volgende scherm staat de camera met een pictogram er naast met beeld van de camera en ik krijg een groen vinkje.

Volgende scherm activeren... en daar gaat het dan mis. controleeer ip adres, netwerkkabel, etc. 2 kabels geprobeerd, zelfde resultaat. De bijgeleverde korte kabel... zelfde resultaat.

Wat doe ik fout?

Als ik in de chrome het ip adres invoer, start het programma van de camera en hij werkt.

O ja, na melding activeren niet gelukt, kan ik voor bewerken kiezen. Daar staat o.a. in inlognaam als admin en ww ingevuld. Bij inloggen in chrome is geen ww nodig. blanco dus. Haal ik bij bewerken het ww weg en kies dan voor test camera, zelfde foutmelding

Alvast dank voor jullie hulp

DSM 7.2 - 64570 update 1
survailance station 9.1.2 - 10854
synology DS-823+

Groet
Jan
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: Birdy op 12 juli 2023, 19:58:15
Geen idee maar, de Reolink - RLC-833A (https://www.synology.com/nl-nl/compatibility/camera/37095) is supported.
[attachimg=1]
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: janusjan op 12 juli 2023, 20:01:47
precies
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: Birdy op 12 juli 2023, 20:26:20
Misschien moet je Surveillance Device Pack nog upgraden naar 6.1.2-6156 ?
En anders gewoon een Ticket inleggen.
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: janusjan op 13 juli 2023, 09:40:58
Ok, camera device pack geupgrade. Maar lukt nog steeds niet.

Misschien domme vraag, maar hoe leg ik een ticket in?
(nooit gedaan)

Groet
Jan
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: Birdy op 13 juli 2023, 09:45:53
Zie hier (https://www.synology-forum.nl/ios-apps-(iphone-ipad-en-ipod)/niet-zichtbare-gedeelde-mappen-enof-sub-mappen/msg322532/#msg322532) maar, zoeken op het Forum was ook een optie ;)
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: janusjan op 13 juli 2023, 09:48:58
had het inderdaad al gevonden, maar je was me voor.

Sorry
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: janusjan op 13 juli 2023, 11:00:44
Ok, de camera werkt mbv het support team. Dit was hun oplossing.

You just need to connect to the camera via the Reolink app, then go to the camera settings (Gear), then "NETWORK SETTING", then at the bottom, activate "RTSP" but also "ONVIF". Indeed these are not activated by default on this model.
and you must also check that the http port is 80 and also activated.

I send you a tuto to help you connect to the web interface of the camera

https://support.reolink.com/hc/en-us/articles/360003452893-How-to-Access-Reolink-Cameras-Locally-via-a-Web-Browser

I suggest you to connect the Reolink support to check if the RTSP and http and ONVIF protocols are enabled on the camera.
as they are not enabled by default on this model.

I have a screenshot of a client that uses HTTPS and therefore port 443.

Ook jullie bedankt voor het meedenken.

Groet
Jan Balfoort
Titel: Re: installeren camera lukt niet
Bericht door: Birdy op 13 juli 2023, 11:04:49
Moet je maar weten :lol: Maar goed dat het is opgelost i.s.m. Synology Support.