Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: bbv8 op 11 augustus 2019, 13:24:45
-
sinds een of twee jaar gebruik ik 2 wanscam ip cameras voor aan mijn huis die ik op 2 nassen heb aangesloten, op 1 nas 1 wanscam en een camera achter op de plaats en op de andere nas 2 wanscam camera's voor het huis dus. Nu is sinds kort dat ik telkens 1 camera de verbinding blijft verbreken en ik heb ze zeker een dik jaar wel werkend en blijvend werkend gehad. Nu krijg ik met geen mogelijkheid meer die steeds wegvallende camera blijvend werkend en ik zie in de ene die gewoon goed blijft werken een heel ander instellingen menu dan ik destijds ingevoerd heb???
zie bijgaande afbeelding van Schermafdruk 2019-08-11 13.06.55
Destijds heb ik instellingen gedaan die zoals de instellingen van Schermafdruk 2019-08-11 13.06.39 waren en die stel ik nu ook weer zo in, die andere instellingen zijn in de loop der tijd veranderd en ik denk met een of andere update, heb al eens getracht om de instellingen aan te passen zoals in het eerste schermafdruk 13 06 55 maar dit lukt me niet :(
Ik word er radeloos van, krijg de camera wel getest en beeld en die sla ik dan op maar krijg hem op "Surveillance Station Client" niet werkend op mijn mobiel en op pc weer wel, dus waarschijnlijk instellingsfout op mijn mobiel neem ik maar ff aan, dus zal dat maar weer ff gaan bekijken op mijn mobieltje ...) jippie ik was weer te vlug met vragen, het werkt nu wel maar ik vraag me weer af voor hoe lang :)
-
Ik adviseer je altijd een backup van al je instellingen te maken in Surveillance station. Heb ik recent profijt van gehad toen ik met een nieuwe NAS ook Surveillance opnieuw moest instellen. Een Restore en alles werkte gelijk !