Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: peternas op 31 mei 2022, 18:42:42
-
Hoe kan ik mijn IP camera zichtbaar maken in mijn netwerk.
In mijn Router is wel een adres zichtbaar, maar met de Advanced IP Scanner niet...?
-
En als je dat IP adres in de router gebruikt in een webbrowser, kom je dan op de toegangspagina van de IP camera??
-
Ik krijg geen verbinding met het IP-adres in de web browser naar de toegangspagina van de camera.
Maar deze foutmelding:
Deze pagina is niet bereikbaar192.168.178.43 weigert om verbinding te maken.
Probeer het volgende:
Zoeken op het web naar 192 168 178 43
Verbinding controleren
De proxy en de firewall controleren
ERR_CONNECTION_REFUSED
-
Welke camera heb je?
Merk en type?
-
EZVIZ PT camera
model :CS-CV246
-
Helaas krijg ik geen antwoord meer...?
Waarom staat alleen deze camera in de Lijst met ondersteunde IP-camera's.
-
Lijst met ondersteunde IP-camera's van "wat" ??
Beschrijvingen van routers om apparaten in je netwerk te kunnen vinden - daar bestaan helemaal geen lijsten van.
Elk apparaat wat gewoon voldoet aan de technische specificaties om aan een netwerk te hangen,
zou je in principe moeten kunnen vinden in dat netwerk. Reset de IP-camera anders eens naar fabrieksinstellingen,
en sluit het dan opnieuw aan op je netwerk / router.
-
Deze lijst bestaat al een tijdje
-
Deze lijst bestaat al een tijdje
-
Dan is je vraagstelling verkeerd - en in het verkeerde forum-onderdeel geplaatst. (The lounge versus Surveillance Station (https://www.synology-forum.nl/surveillance-station/)).
Je heb het over zichtbaarheid in je netwerk - spreekt over router en een IP-adres om je camera te benaderen.
Ofwel gewoon benaderen via een web-browser om bij het inlog / hoofdmenu van je IP-camera te komen.
Ik krijg geen verbinding met het IP-adres in de web browser naar de toegangspagina van de camera.
Vervolgens laat je een plaatje zien van Synology. Ofwel kennelijk de samenwerking met Surveillance Station op je NAS.
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Maar omdat je de IP-camera sowieso zelf al niet via een webbrowser kunt benaderen,
zullen andere apparaten in je netwerk (zoals je NAS) waarschijnlijk evenmin die IP camera kunnen vinden.
Dus eerst is het zaak om de IP-camera überhaupt te kunnen zien. (Begin met een reset zoals voorgesteld).
-
Inderdaad naar een reset staat de camera in mijn netwerk.
Maar als ik het IP-adres in de webbrowser plaats krijg ik geen verbinding met de camera...?
-
Heeft je camera toevallig niet een nieuw IP adres gekregen met die reset?
-
Heeft het wel ooit gewerkt?
-
De camera werkt wel met EZVIZ Android app
DE VRAAG STAAT IN HET verkeerde forum-onderdeel geplaatst. (The lounge versus Surveillance Station)
Wilt u deze vraag bij Surveillance Station plaatsen.
Want daar wil ik de camera opstarten
-
Misschien handig om te antwoorden op gestelde vragen, alleen zo kan men je de beste hulp bieden.