Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Duck op 25 augustus 2019, 17:57:10
-
Hallo,
Ik wilde de settings van de camera bekijken, c.q. beetje aanpassen, maar krijg diverse vensters niet meer geopend in surveillance station.
Ik krijg de map "Opnames" wel nog open, en de camera blijft nog gewoon opnemen, maar kan de camera zelf niet meer benaderen.
De volgende schermen krijg ik niet meer geopend, en blijven in een "looping" zo lijkt het wel.
"Liveweergave", "Tijdlijn" en ip-camera."
Heb de hele NAS ook al eens opnieuw opgestart.
De laatste versie van DSM, als ook van surveillance Station staan erop.
Heb een DS215+
Wie weet raad... kan nu niks meer instellen, en de laatste optie is alles gaan resetten, en weer opnieuw te gaan configureren.. :oops:
Dank jullie...
Marco
-
Ook hier na de laatste versie installatie van surveillance Station is er niks meer wat werkt. kan niet meer in camera's komen of in live view. Surveillance Station er weer opnieuw opgezet maar niks werkt. De opnames zijn nog wel te bekijken.
-
@Duck @chrisdrh
Als dit sinds de laatste update van SS (8.2.6-6009 - 2019-07-30) is, dan zou ik maar eens een Ticket inleggen (https://account.synology.com/nl-nl?flag=support).
-
Je gebruikt toch geen browser, hoop ik?
-
Bedankt voor uw reactie. @Briolet, ja gebruik altijd Chrome.
Net opgestart in Edge en dan werkt het wel.
-
Addblokker?
Maar ik snap niet dat men browsers gebruikt. Daar zitten steeds weer nieuwe problemen in waar Synology geen controle over heeft. Verder zijn ze trager in het afspelen.
-
@Briolet , Weer een schot in de roos! Bedankt :thumbup:
Hoe kan ik dit allemaal zonder browser bekijken,bewerken?
-
Op het Engelse forum stond dat o.a. uBlock voor chrome de liveweergave blokkeert sinds de laatste SS update. (Niet mijn kennis).
Maar adblockers gooien wel vaker roet in het eten. En je eigen nas zou ik altijd als veilige uitzondering instellen.
Open het menu linksboven in SS en ga naar toepassingscenter. Links in toepassingscenter vind je de PC hulpprogrammas.
-
Ik had lang niet meer met de browser ingelogd. Ik zie nu dat één van mijn cameras ook steeds blijft laden. Dat is mijn nieuwste camera. Gelukkig is daar een foutmelding te zien als ik de cursor erboven houd: "een niet ongersteund video formaat". En het klopt dat deze het nieuwere H265 gebruikt.
Op zich grappig, want als ik rechtstreeks op de camera inlog, is dat juist de enige camera die beeld geeft sinds een van de laatste Safari updates.
-
@Briolet, Bedankt. Ik heb Synology Surveillance Station Client op de pc gezet en idd veel sneller.
Ben blij dat alles weer werkt :clap: Bedankt voor de tips en alle verbeteringen. :thumbup:
-
Mooi.
Ik zie dat er nu ook een officiële posting van Synology (https://community.synology.com/enu/forum/3/post/128096) is over de adblockers in SS.
Plus nog een paar problemen met de laatste update van SS en de DS Cam app
-
Bedankt voor de antwoorden.
Was even zelf "offline", maar ga alles eens even nachecken deze week.
Gebruik zelf Firefox om op de Nas in te loggen, dus ook op de DS Cam.
Hier schijnt dus verschil in te zitten met inloggen cq afspelen als ik de antwoorden goed begrijp...
Zal ook de add-blockers nakijken...
Ik zal het resultaat later hier delen met jullie..
-
Het lag dus niet aan de NAS, maar inderdaad aan de browser.
Ben eens overgegaan naar Chrome, en vanuit Chrome ingelogd, en alles eens uitgeprobeerd.
Werkt weer als vanouds... Top !
Schijnbaar zit er inderdaad een "bug" in de laatste update, of ze hebben het met opzet gedaan, om de boel "veiliger"te maken.
Blijft toch vreemd..
Net zoals inloggen rechtstreeks op een Foscam, IE nodig is, maar goed, is weer een ander verhaal
Ik denk dat niet ik alleen blij ben, maar er meerdere gebruikers nu op weg zijn geholpen...
Wat mij zelf betreft, opgelost.
Aan allen, top en mijn dank is groot.... :thumbup: :)