Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: ahbrink op 04 februari 2014, 20:10:15
-
Vraagje mbt mijn D-link camera. Deze heeft een aantal maanden prima gwerkt. Sinds vandaag ineens niet meer? Camera verwijderd en opnieuw toegevoegd maar krijg nu de melding "machtiging mislukt"? Ik heb maar 1 camera dus machtiging is helemaal niet van toepassing. Iemand dit al eens meegemaakt?
Groeten
-
Helpt deze topic misschien ?
http://www.synology-forum.nl/surveillance-station/machtiging-is-mislukt-(opgelost)/
-
Er staat
"Het heeft te maken gehad met de instellingen van de camera.
Bij de optie 'Users' is de mogelijkheid om 'ge-encrypt' of niet 'ge-encrypt' in te loggen.
Deze stond standaard aan op 'ge-encrypt' en heeft eigenlijk nooit direct mijn aandacht gehad."
Kan deze instelling echter nergens vinden?
-
Het was maar een tip ;) ....gebruik Surveillance Station zelf niet n.l.
-
Dan nog een idee (tip), de melding "machtiging mislukt" zou dit te maken kunnen hebben met de (shared) map op je NAS ? Dat "user" Surveillance Station of een "user"geen rechten heeft.
-
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een D-Link 5222L ip camera, heeft het altijd prima gedaan maar nu ineens niet meer. Het begon met 'verbinding verbroken' .Als ik de camera opnieuw installeer krijg ik de melding
'machtiging is mislukt' en ook ik heb maar 1 camera.
Ik kan nergens de instelling vinden dat iets wel of niet ge-encrypt moet zijn.
Meer ideeën?
Alvast bedankt!
-
Echt raar werkt alles goed zit je ineens weer te klooien.
Ik heb de D-link app op m'n telefoon gezet die werkt wel? Heb een service verzoek naar Synology verzonden misschien komen die met een oplossing?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
Surveillance helemaal verwijderd en weer geïnstalleerd. Werkt helaas ook niet
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
Surveillance verwijderen helpt bij mij ook niet. D-link app werkt inderdaad wel.
Ik hoop op een snelle oplossing :o
-
Toch nog even terugkomen op:
Helpt deze topic misschien ?
http://www.synology-forum.nl/surveillance-station/machtiging-is-mislukt-(opgelost)/
En het antwoord daarop:
Er staat
"Het heeft te maken gehad met de instellingen van de camera.
Bij de optie 'Users' is de mogelijkheid om 'ge-encrypt' of niet 'ge-encrypt' in te loggen.
Deze stond standaard aan op 'ge-encrypt' en heeft eigenlijk nooit direct mijn aandacht gehad."
Kan deze instelling echter nergens vinden?
Betreft: "Kan deze instelling echter nergens vinden?"
Die instelling zou in de software van de camera zitten dus, waarmee je de camera mee configureert.
Ik kan er helemaal naast zitten maar zeg het toch maar even. ;)
-
Moet eens kijken hoe ik daar in kom? Camera was plug en play, hoefde niets geïnstalleerd te worden Synology software herkende hem meteen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
ga in je webbrowser naar het IP adres van je camera. Je krijgt dan vanzelf een login scherm waar je kan inloggen met het admin account van je camera. Het default wachtwoord zit in je gebruikershandleiding van de camera.
Ik zie in de instellingen van de camera wel of niet ge-encrypt nergens staan...
-
Ik zie dat ook nergens staan. Moet toch in de instellingen van Synology gezocht worden denk ik
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
Wat dom en raar. Het blijkt dat mijn wachtwoord niet goed stond bij de camera? Nou ja opgelost dus.
-
Zat ik toch aardig in de goede (inlog) richting ;D