Auteur Topic: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect  (gelezen 3550 keer)

Offline Kami-Sama

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Gepost op: 28 september 2011, 14:26:02 »
Hoi,

Om een of andere reden werkt de scheduler niet in de SS.

Zodra ik het opname schema invul als "Opname met bewegingsdecetie" en ik stel dit in voor de hele dag, de hele week (24/7), werkt alles prima.

Zodra ik echter een schema maak, dus sommige dagen / tijden wel, andere dagen / tijden niet, dan neemt deze geen beelden op.

Zijn hier issues mee? Zo niet bekend, dan wil ik dit aanmelden als bug in de software.

Ik hoor graag wat anderen hiermee ervaren.

Ik gebruik overigens 2 Eminent 6564 camera's.

Offline dewagt

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 9
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2011, 20:40:08 »
Ik had eergisteren ook een schema ingesteld voor continue opnamen. Maar uiteindelijk is er niets opgenomen. Ik was dus ook zoekende waarom dit gebeurt.

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2011, 11:01:40 »
Hoi ik ervaar hetzelfde probleem. Wanneer ik de opnameschema gebruik in combinatie met de bewegings detectie werkt dit maar voor 1 dag wanneer ik weer de vensters opnieuw instel voor de bewegingdetectie werkt het voor die dag weer. Erg vreemd.

Ik heb DSM 3.2 -1922 draaien op mijn synology.

Offline The_Matrix1976

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 1
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #3 Gepost op: 07 oktober 2011, 23:17:43 »
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279

Groeten

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2011, 15:15:58 »
Citaat van: "The_Matrix1976"
Hallo

Ik heb dus het zelfde probleem als ik de scheduler instel dan werkt 1 dag.
De volgende dagen werkt hij niet meer.
Er schijnt een bug in het programma te zitten en wordt als het goed is opgelost.
Zie volgende link

http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 82&t=41279

Groeten

Inmiddels het fora doorgenomen en er is meerdere malen over een patch gesproken.
Echter kan deze zover ik lees alleen worden verkregen door een support ticket aan te maken.
Dit lijkt me niet de optimale manier. Mocht ik het via het officiele kanaal willen doen.

Kan Synology NL misschien hier iets in betekenen???
Van een Beta versie kan ik het verwachten dat er bugs in zitten maar in een final release moeten de grootste bugs toch wel gevonden zijn...toch? Nog te meer omdat er geen goede work-around is gevonden.

Offline bytecrusher

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: Probleem met Scheduler / Record with Motion Detect
« Reactie #5 Gepost op: 02 november 2011, 15:53:43 »
Inmiddels een update gedaan naar versie DSM 3.2-1944 en het probleem wat ik had is verholpen de bewegingsdetectie blijft nu wel gewoon werken. Dus mijn eerdere verhaal is komen te vervallen. :D


 

Mogelijke oplossing user probleem third party package??

Gestart door Stephan296Board Synology DSM 6.0

Reacties: 3
Gelezen: 1829
Laatste bericht 24 juni 2016, 11:11:51
door Ben(V)
Probleem met inloggen

Gestart door beetofBoard Synology DSM 5.2

Reacties: 6
Gelezen: 3796
Laatste bericht 22 december 2016, 17:47:59
door beetof
Spotweb android probleem

Gestart door pacecalBoard Spotweb

Reacties: 4
Gelezen: 3798
Laatste bericht 22 oktober 2011, 16:31:23
door caveman
Firmware upgrade probleem

Gestart door herms0149Board Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 3
Gelezen: 2039
Laatste bericht 13 april 2012, 18:27:49
door herms0149
Probleem met starten van Migration assistant

Gestart door @rnoBoard Synology DSM 7.0

Reacties: 3
Gelezen: 714
Laatste bericht 17 december 2021, 14:06:14
door @rno