Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Mr.Robot op 27 september 2019, 16:30:55
-
Sinds enige weken wil de live-view en ip-camera view niet meer laden.
[attachimg=1]
DSM 6.2.2-24922 Update 3
Surveillance station 8.2.6.6009
Systeem heeft al een herstart gehad, verschillende browsers, zelfde probleem.
Alle hulp wordt gewaardeerd!
-
Je hebt kennelijk niet alleen problemen met Live View. Je eerste plaatje van je reactie ontbreekt.
-
Zijn je camera's nog wel verbonden?
-
Je hebt kennelijk niet alleen problemen met Live View. Je eerste plaatje van je reactie ontbreekt.
Whoops, gefixed.
-
Zijn je camera's nog wel verbonden?
Op de android app werkt het nog prima, dus de camera's zijn nog verbonden.
-
Browser? App?
http(s) ?
-
Browser? App?
http(s) ?
Browser: Chrome - werkt niet
App: Android - werkt
Http, geen https
-
Waarom browsers gebruiken. Dat geeft bij elke update van de browser weer problemen. Gebruik de app. Dan houd synology controle over de goede werking.
-
Maar dan deze: "Synology Surveillance Station Client (https://www.synology.com/nl-nl/support/download/DS918+#utilities)" voor je PC.
-
Beste mensen,
Ik heb een DS115j sinds 2 jaar en het lijkt of hij bij elke update trager en trager word, de GUI is onderhand zo traag dat bij elke muisklik hij soms een minuut nodig heeft om te laden.
Ik heb 2 ip camera's aangesloten en heeft altijd prima gedraaid.
Nu merkte ik toevallig dat 1 van de camera's het ineens niet meer deed. Ik kan de camera wel benaderen via de app die bij de camera geleverd werd dus hij functioneerd wel gewoon maar dus niet in SS (disconnected)
Nu probeer ik te achterhalen wat het problem is dus log in op de NAS en ga naar het hoofdmenu van SS.
Hoofdscherm komt gewoon op maar ik kom het configuratiescherm niet in......zodra ik erop druk blijft deze eindeloos laden, hetzelfde geldt voor de liveweergave.
Nas al opnieuw opgestart, geupdate maar blijft hetzelfde.
zie foto van de ladende icoontjes....
Met de windows desktop client kom ik wel in, maar ook dat gaat erg traag
Iemand een idee hoe ik het weer gangbaar krijg?
-
Ik heb net een nieuw topic gestart met exact hetzelfde, zag deze post over het hoofd.
Ik blijk dus niet de enige te zijn..... Iemand al een oplossing? Ik kan dus de configuratie niet meer in.
-
Iemand een idee hoe ik het weer gangbaar krijg?
Een oude browserversie gebruiken die wel werkte.
-
Ligt niet aan de browser, ook via de desktop client lukt het niet.
Daarbij heb ik het probleem met diverse browsers.
Wat ik zo kan zien is het sinds de 1 na laaatste DSM update.
screenshot van de desktop client, ook deze blijft maar laden.
Er blijken meer mensen hetzelfde probleem te hebben, lijkt dus een software issue
-
In browsers kan het helpen eventuele add-blockers te disabelen voor je NAS.
-
Ik heb net een nieuw topic gestart met exact hetzelfde, zag deze post over het hoofd.
Topics maar samengevoegd.
-
Een DS115J met 256Mb ram en 2 camera's... da's wel vechten om geheugen. Kan het zijn, dat er onlangs app's bij zijn geinstalleerd en de NAS het nu (dus) niet meer kan behappen? Dan krijgt hij het zo druk met swappen uit het geheugen naar de schijf, dat hij de rest niet of nauwelijks meer bediend.
-
Dat had ik ook op een 415+ met toevoeging van mijn 3e 4MP camera. Dat een j model problemen geeft is te verwachten. Het gaat ook niet om het aantal cameras maar de som van alle bitrates. Of beter: het aantal seconden dat hij moet bufferen voor de beelden van voor de detectie.