Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: jgkt op 11 september 2020, 20:57:43
-
Mijn DS416J vindt via Surveillance System de Foscam camera's (FI9900EP en FI9901EP) niet. Ik gebruik het vergrootglaasje naast het IP vak om SS zelf te laten zoeken. Ook als ik het IP adres van de camera's in de browser van de PC typ, maakt hij geen verbinding.
De man van KPN zei dat ik port forwarding in moet stellen, kan dat kloppen? En welke poorten vul ik dan in bij External Port en Internal Port?
-
Die man van de KPN heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
Ik zou het eerst via de browser proberen, want hoe dat moet wordt vast wel in de handleiding van de camera uitgelegd
-
Poorten forwarden heeft geen zin op een intern netwerk.
-
@ Briolet; Dat vermoeden van die KPN man had ik ook al, daarom vroeg ik dat.
En via de browser heb ik al geprobeerd, dat werkt niet.
@Birdy; ook dat vermoede ik inmiddels, maar waar kan het dan wel aan liggen? Dat mijn camera's niet via de browser te benaderen zijn en niet door SS worden gevonden? Terwijl de Foscam app op mijn telefoon de beelden wel laat zien.
-
misschien een verkeerd ip adres even zoeken op mac adress
-
En via de browser heb ik al geprobeerd, dat werkt niet.
Weet ik, want dat schreef je. Maar ik schijf ook dat het probleem oplossen via de browser veel simpeler zal zijn dan het via SS op te lossen. Alle troubleshooting tips uit de handleiding en op het internet zullen vooral op de browser gericht zijn.
-
allen bedankt voor de hulp. Ik heb het via de browser op kunnen lossen door achter het ip adres en dubbele punt met het poortnummer te typen.