Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: AppleMac op 26 mei 2016, 21:58:39
-
Ik heb op verschillende manieren ingelogd, via IP (LAN), IP (WAN) en hostname.domain.nl (maar dan het echte domein).
De Firewall op de Mac staat uit.
Het vreemde blijft dat o.a. de opname viewer de thumbnails netjes laat zien, maar de melding geeft opname is al verwijderd.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd.
-
Die opnames zijn dan ook echt verwijderd als je File Station kijkt ?
-
De opnamen staan er gewoon, ik kan ze ook met DS Cam op mijn iPhone bekijken. Het is alleen dat de Safari plugin die melding geeft en de opnamen niet laat zien.
-
Andere browser geprobeerd ?
Werkt die wel dan zou je een ticket in kunnen leggen:
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://account.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
-
Ik heb de mij beschikbare browsers geprobeerd op de iMac (Chrome, Firefox en Safari). Alleen de laatstgenoemde lijkt te worden ondersteund op OS-X 10.11.5
Inmiddels Ticket ingelegd via mijn Synology account.
-
Het Synology team heeft naar het probleem gekeken en dit remote opgelost. Het bleek te liggen aan een security-setting.
TLS/SSL coderingssuites stond bij mij op 'moderne compatibiliteit en is teruggezet op 'tussen compatibiliteit'.
Zie ook het screenshot voor de oplossing.
Het werkt weer als vanouds :)
-
Als je dat I-tje aanklikt, dat achter "Moderne compatibiliteit' staat, dan wordt er ook vermeld dat deze mode niet goed met Surveillance Station werkt. Hoewel het daar om de missende https ondersteuning gaat.