Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: mdijk op 07 oktober 2019, 13:31:47
-
Binnen het bedrijf waar ik stage loop zijn er meerdere camera's die zijn aangesloten in hetzelfde netwerk en deze staan in verbinding met Synology Surveillance Station. Nu kan ik elke camera toevoegen, behalve 2. De ene is online maar kan niet worden getest op de verbinding. De andere is offline, kan niet worden toegevoegd maar kan wel worden gepingt. Mochten er nog details nodig zijn voor verduidelijking van dit probleem dan hoor ik het graag.
-
1 - Merk en Type Cam ?
2 - Hoe heb je ze toegevoegd ?
3 - WiFi of UTP ?
4 - Op de originele app of andere software van de Cam, wel te benaderen en beeld ?
-
Ik heb de camera's via UTP gekoppeld aan de NVR, van daaruit heb ik ze op ip-adres in Surveillance Station gezet. Hierbij kies ik voor ONVIF en vervolgens alleen streaming met daaronder de credentials.
-
Deze nog:
1 - Merk en Type Cam ?
4 - Op de originele app of andere software van de Cam, wel te benaderen en beeld ?
Nieuwe:
5 - Het is dus geen NAS maar een NVR 1218 of 216 ?
6 - 1 Cam doet het wel, zijn ze beiden van hetzelfde merk en type ?
-
1. Het merk van de camera's weet ik niet precies.
2. De camera die online is kan alleen worden benaderd in de browser.
5. RS814RP+ NVR.
6. Ja ze zijn allebei hetzelfde
-
1 - Het merk van de camera's weet ik niet precies.
Dat is toch raar dat je dat niet "precies" weet ?
Heeft het wel ooit gewerkt ? Misschien eerst op de RS ?
4 - De camera die online is kan alleen worden benaderd in de browser.
In de browser van SS neem ik aan ?
Nogmaals: Heeft die Cam geen eigen App of PC Software om de niet werkende Cam te benaderen ?
5. RS814RP+ NVR.
Neem aan dat de 2 Cam's alleen op de NVR draaien ?
6 - Wat ONVIF betreft, je hebt SS laten zoeken op ONVIF Cam's of zelf zitten instellen.
Als je het juiste IP adres hebt van de niet werken Cam, dan zou je die hetzelfde kunnen instellen.
7 - Of krijg je een error ?
8 - Zijn er wel genoeg licenties ? Omdat je zegt dat er meerdere camera's zijn aangesloten.
Hoeveel Cam's in totaal en voor hoeveel Cam's heb je licenties ?
-
Een te lang wachtwoord?
-
Dat is toch raar dat je dat niet "precies" weet ?
Heeft het wel ooit gewerkt ? Misschien eerst op de RS ?
Het werkt op andere platformen wel alleen niet op SS
In de browser van SS neem ik aan ?
Nee gewoon in Chrome
Nogmaals: Heeft die Cam geen eigen App of PC Software om de niet werkende Cam te benaderen ?
De ene camera met IP 172.16.1.17 is te benaderen via de bijgeleverde software en de andere niet.
6 - Wat ONVIF betreft, je hebt SS laten zoeken op ONVIF Cam's of zelf zitten instellen.
Als je het juiste IP adres hebt van de niet werken Cam, dan zou je die hetzelfde kunnen instellen.
Dat lukt dus niet
7 - Of krijg je een error ?
Ja ik krijg een error als ik de laadcapaciteit selecteer en ook bij het testen van de verbinding.
8 - Zijn er wel genoeg licenties ? Omdat je zegt dat er meerdere camera's zijn aangesloten.
Hoeveel Cam's in totaal en voor hoeveel Cam's heb je licenties ?
Er zijn 12 camera's aangesloten in totaal en ik heb een licentie voor 16 camera's.
-
nee er zijn standaard inlognamen en wachtwoorden voor elke camera ingesteld
-
De ene camera met IP 172.16.1.17 is te benaderen via de bijgeleverde software en de andere niet.
Dan kan SS er ook niet bij dus.
Cam defect ?
-
Dat is het vreemde, de camera is in andere programma's wel te zien.
En de 172.16.1.17 slaagt bij verbinding testen en zegt vervolgens verbinding verbroken.
-
Het vreemde is ook, dat de Cam niet te zien is met de software van de Cam zelf dus, zit er toch iets fout, zou ik zeggen (gezien vanuit SS en eigen software).
-
Ja precies, dus het is even de vraag wat dan wel werkt om de camera in SS te zetten. Is er niemand die ervaring heeft met een soortgelijk probleem?
-
Die CAM heeft dan kennelijk toch een andere inlog.
Kan je zo'n CAM niet hardware matig resetten ?
-
Ik ga er vandaag weer mee verder, mocht ik het kunnen oplossen dan laat ik het even weten.