Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: DEdk op 12 april 2016, 20:59:59
-
Beste allen,
Ben al een paar jaar tot volle tevredenheid in het bezit van een ds212+.
Nu heb ik een Foscam ip camera aangeschaft type C1, deze komt voor in de compatible lijst van synology.
In ss camera toegevoegd en bij verbinding testen geeft hij ok aan en zie ik beeld.
Echter vervolgens bij inschakelen geeft hij vervolgens aan verbinding verbroken.
Ik heb de poort van 88 naar 80 en 8080 geprobeerd maar geen resultaat, zowel via wifi als via utp.
Via de web interface en app op smartphone wil het wel lukken (niet synology ss)
Zie ik iets over het hoofd?
Misschien kan iemand mij hierbij helpen.
Met vr groet Dirk
-
Hallo,
Hier hetzelfde probleem met een C1 en een DS415play.
DS415play:
DSM 6.0-7321
Surveillance Station 7.2
Device Pack 4.1.0-1268
C1:
System Frimware 1.9.3.16
Application Firmware 2.52.2.33
Plug-In 3.3.0.20
Wie weet raad ?
-
Misschien een domme vraag maar, staat Keep-Alive-methode wel aan ?
Zo ja, kies eens een andere methode:
[attachimg=1]
-
Hier sinds gisteren ook hetzelfde probleem.
Heb keep alive aangepast maar geen resultaat.
-
Merkwaardig hoor, ik heb daar helemaal geen last van en 3 wel.
Zou er een ticket aan wagen.
-
Heb de camera verwijdert en terug geinstalleerd maar zonder resultaat.
Net de stroom eraf gehaald en alles terug ok.
Birdy, heb jij DHCP aanstaan ?
-
Ja, ik heb DHCP aan echter, m'n Router geeft de cam een vast IP-adres op basis van het MAC adres van de cam.
Dus, heb altijd hetzelfde adres.
-
Hier het probleem opgelost door de cam even uit te zetten.
-
Dank voor jullie reacties.
Echter tot grote frustratie na diverse instellingen in de camera via web acces en vast gezet ip adres in camera wil het me maar niet lukken.
Iemand ervaring hoe ik een "ticket"kan aanmaken voor hulp van Synology?
Ik dacht een leuk nieuw speeltje te hebben aangeschaft, maar ben er aardig klaar mee! :evil:
Maar weiger het vooralsnog op te geven.
-
Iemand ervaring hoe ik een "ticket"kan aanmaken voor hulp van Synology?
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://account.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us
-
Ik heb de C1 werkend gekregen :D
Als eerste moet je op de C1 de optie Onvif actieveren.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.debruineberen.nl%2Fafbeeldingen%2FImage0.JPG&hash=ee4a7334efb795ad7bcd8a14ad0e32f91ebef8e2)
Vervolgens in surveillance-station bij de apparaatinstellingen Poort op 888 en Merk op [ONVIF] en Cameramodel op [Generic_ONVIF] instellen.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.debruineberen.nl%2Fafbeeldingen%2FImage1.JPG&hash=8798ee2f99e88a3e4a29004dd34da4deda46c3b7)
En de verbinding testen.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.debruineberen.nl%2Fafbeeldingen%2FImage2.JPG&hash=e8f005666ed1539a4d53b4db443660cdc5aa519a)
PS het lijkt er op dat automatisch opnemen bij bewegingsdetectie alleen werkt als ik niet het hele beeld als detectiegebied selecteer.