Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Surveillance Station => Topic gestart door: Henkqp op 18 januari 2016, 17:30:20
-
Allen,
Sinds de update naar Version: 7.1-4110 zie ik bij Broncontrole een zeer hoge CPU belasting. CPU zit meestal op 85% tot zelf 99%.
Als ik bij processen kijk zie ik ongeveer 25 keer staan "liveview_src.cg" CPU gebruik is gemiddeld 2% en geheugen staat op 0.
Ik heb mij DS412+ al teruggezet naar standaard instellingen, alles opnieuw geladen en meteen als ik Surveillance station weer laad is het weer het zelfde.
Ik heb er 4 stuks IP camera op aangesloten, dit heeft jaren goed gewerkt en nu ineens zie ik dit soort processen voorbij komen. Als mijn NAS een geplande backup aan het maken is dan kan ik zelfs niet meer inloggen omdat alle beschikbare CPU capaciteit weg is. Ik heb al heel internet afgezocht maar kan hier niets over terugvinden.
Hopelijk weten jullie raad,
Alvast bedankt.
-
Lijkt me inderdaad een bug. Ik heb 6 cameras actief en Bij mij gebruikt dat proces 0,2% cpu en ±9 MB geheugen. (DS 415+)
Ga ik in de browser van de SS tab naar de DSM tab, dan zie ik dat de processen bij de volgende refresh van broncontrole al in slaapstand gaan met 0% cpu. En het blijven 6 processen.
-
Briolet dank voor je reactie, is het mogelijk om naar een eerdere versie terug te gaan en welke versie heb jij draaien?
Ik ga dan proberen om terug te gaan en hopelijk is daarmee het probleem verholpen.
Zojuist pakket 7.1. 4080 geinstalleerd zonder actieve camera's en meteen weer 20 tot 25 keer de melding liveview_src.cg
Dit heeft dus niet geholpen, helaas
Nogmaals dank
-
Ik heb ook 4110. Ik zou een ticket aanmaken bij Synology.
Die processen worden door de browser opgestart. Het kan zijn dat dit alleen bij één bepaalde plugin optreed. Ik welk vanaf de mac met safari.
-
Briolet, de opmerking dat processen door de browser worden opgestart bracht me op een idee. Ik heb de plugins verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Bij het opnieuw starten van SS zijn nu de meldingen verdwenen, dus alles lijkt erop dat het dus met de plugin te maken heeft.
Ik kijk het even aan, heb zelfs al een ticket ingeschoten bij de helpdesk.
Nogmaals dank voor je advies.