Synology-Forum.nl
Algemeen => Synology Awards & Reviews (NL) => Topic gestart door: nasuser op 24 december 2018, 21:59:18
-
Hallo allemaal,
Ik heb een dag of 10 gezien dat Synology een soort van adventkalender online had staan waar je loten uit kon krijgen.
Uiteraard heb ik me via mijn Synology account aangemeld en heb vervolgens iedere morgen, ongeveer 10 dagen, een lotje geactiveerd.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik dit bericht:
De winnaar van de finaleprijs is...
K*************
Je hebt een DS918+ + 2 x Iron Wolf 14TB gewonnen
Gefeliciteerd en fijne feestdagen allemaal.
Wij zullen via jouw Synology Account e-mail contact met je opnemen voor de ontvangst van je prijs.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2F%5BIMG%5Dhttp%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2Fjslwsz.jpg&hash=faa1631fd901c57dae4f4e84f94bab001b0bc210)[/img]
Is er nog iemand die hier aan meegedaan heeft?
Ik hoor het graag!
Prettige feestdagen allemaal.
-
Meegedaan, het vreemde was wel, dat ik vandaag het laatste lotje niet kreeg en die melding (jou printscreen) ook kreeg dus, kennelijk, houden ze geen rekening met time zones. :lol:
-
:P mooi, dat was bij mij ook zo.
Kun je wat laten weten als je iets hoort of ziet m.b.t het al dan niet ontvangen van de rijs?
Ben erg benieuwd en zeer content als ik deze nas met die schijven win.
Fijne feestdagen!
-
Hallo, ik krijg precies het zelfde beeld.
En ik kan ook het lootje voor de 24e niet aanklikken en iemand wat begint met een K heeft gewonnen.
Volgens mij gaat er iets niet goed. Vorige jaar was het persoonlijker dat ik niet gewonnen had haha.
-
Hier hetzelfde...
Als eerste ongeloof, vervolgens..... 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ik denk dat het weer het typische kromme Nederlands van Synology is. Ik ga er van uit dat ik niets gewonnen heb....
-
Happy Christmas, volgend jaar weer een kans!
Bedankt voor de reacties.
Fijne feestdagen toegewenst.
-
Ik heb voor de aardigheid ook even gekeken. De actieschermen staan er nog. Ze suggereren wel dat ze rekening houden met de tijdzone omdat je vooraf uit drie tijdzones moet kiezen. En de zone GMT+1 is ook precies onze tijd.
Maar goed, terwijl ik nooit meegedaan heb, krijg ik ook bovenstaande melding "Je hebt een DS918+ + 2 x Iron Wolf 14TB gewonnen". (: :) (: :)
-
Ik denk dat het weer het typische kromme Nederlands van Synology is.
Het is geen krom Nederlands, want als je de taal op Engels zet, krijg je een melding met woorden van vrijwel dezelfde strekking. Ik denk eerder een programmeerfout, waardoor iedereen deze melding krijgt.
-
Ik denk dat er iemand van wie zijn synology ddns met k.. begint de winnaar is.
Ik helaas niet :'( :'(
-
Heeft niets te maken met Synology DDNS, DDNS is n.l. niet verplicht en niet iedereen gebruikt deze van Synology.
De naam of email wordt simpelweg uit je Synology Account/Profiel (https://account.synology.com/nl-nl/profile) gehaald.
Die van mij begint beiden met een B dus, ook geen prijs ;)
-
Yep same here, het mooiste is dat de popup persoonlijk is en mijn registratie gelijk is K.....
Ze zijn er zelf ook achter gekomen dat er iets fout gegeaan is omdat de popup tekst aangepast is en niet meer persoonlijk.
Beetje jammer dit zeker omdat als je op 1e kerstdag kijkt je het beeld krijgt een prijs gewonnen te hebben.
-
Ik heb wel synology goodies gewonnen op 18 december.
-
Gefeliciteerd 8)
-
Ik heb alleen maar tickets 'gewonnen', en daarmee heb ik ook niets mogen winnen.
Jammer, maar helaas.
Ben ook wel tevreden met wat ik nu heb hoor...
-
#metoo ;)
-
Het is binnen uit Frankrijk...mijn pakket .
1=bagage weger
2=bluetoothspeaker
3=schroeverdraaier
4=8Gb usb stick
5=powerbank(2800mA)
-
Mooi man :thumbup:
-
1=bagage weger
Hoe werkt dat ding?
-
Zo:
[attach=1]
-
Als hij het zou doen ,zal het er idd zo uitzien.
Batterij is leeg denk ik... :o
-
Heb je het doorzichtige batterij lipje er wel uitgetrokken ?
-
Gelukkig heb ik meer geluk in de liefde en had ik die tijdens de finale van de Postcodeloterij... 8)
-
Vandaag onderstaande reactie ontvangen, ook wederom zeer slordig doordat ze een "oude" bestaande mail (aan Kim) kopiëren en dan naar mij sturen.
Dus lijkt er op dat iedereen die een Email/Synology account heeft die begint met een K ********* een reactie heeft verzonden.
Hoe dan ook blijft een bijzonder verhaal
============================================================================================
Staff said on 2019-01-02 13:48:36:
Dear Hans,
Thank you so much for reaching out to Synology.
I understand your confusion. Every user that participated in the Christmas campaign, regardless of whether they won the final prize or not, received the same pop-up message as you. Just so we're on the same page, the message you received was "The grand finale goes to K*************. You got a DS918+ + 2x Iron Wolf 14 TB. Congratulations and wish you Merry Christmas! We will contact you about how to collect the prize via your Synology Account email". The message refers to a particular user (K*************), whose name, for privacy reasons, was automatically masked by our system. This user has been contacted and he has received the prize. We realized quickly that this message was prone to misinterpretion, and thus we have made another iteration.
We apologize for the inconvenience that this is causing. The aspiration of the campaign was always and only to show appreciation of our valued customers. Rest assured, we will learn from this situation, and continue to strive to provide products and services that exceed your expectations.
We thank you for your participation and wish you a wonderful 2019.
Staff said on 2019-01-02 13:47:13:
Dear Kim,
Thank you so much for reaching out to Synology.
I understand your confusion. Every user that participated in the Christmas campaign, regardless of whether they won the final prize or not, received the same pop-up message as you. Just so we're on the same page, the message you received was "The grand finale goes to K*************. You got a DS918+ + 2x Iron Wolf 14 TB. Congratulations and wish you Merry Christmas! We will contact you about how to collect the prize via your Synology Account email". The message refers to a particular user (K*************), whose name, for privacy reasons, was automatically masked by our system. This user has been contacted and he has received the prize. We realized quickly that this message was prone to misinterpretion, and thus we have made another iteration.
We apologize for the inconvenience that this is causing. The aspiration of the campaign was always and only to show appreciation of our valued customers. Rest assured, we will learn from this situation, and continue to strive to provide products and services that exceed your expectations.
We thank you for your participation and wish you a wonderful 2019.
Your Synology team
-
Ik was er eigenlijk al klaar mee...
Mijn e-mailadres begint met een g..... :P
-
En, doet die koffer weger het nu of niet.
-
nee die doet het ook niet met een andere batterij.
plasticje had ik wel verwijderd.
zal hem wel opschroeven...