Auteur Topic: Bug reports  (gelezen 408 keer)

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 70
  • -Ontvangen: 1166
  • Berichten: 7.153
Bug reports
« Gepost op: 10 januari 2017, 10:19:29 »
Ik heb net een bugreport over SS 8.0 beta naar Synology gestuurd via de "bugreport" button. Daarbij viel me het volgende op bij het in te stellen OS:



Ik denk dat vrijwel niemand meer OS X 10.8 gebruikt omdat we inmiddels al op 10.12 zitten.  Maar als je dus overig kiest en daar het correcte OS invult werkt het verzenden niet. Ik ben een tijdje aan het klooien geweest en kreeg steeds de mending dat het formulier niet correct ingevuld was. Zonder melding wat nu fout was.

Toen ik uiteindelijk het oude OS invulde, ging het verzenden wel direct goed. Dit als tip voor anderen die tegen hetzelfde probleem oplopen.

Ik heb direct een Ticket hierover ingediend met #978955  ;)
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 70
  • -Ontvangen: 1166
  • Berichten: 7.153
Re: Bug reports
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2017, 14:37:41 »
Ik kreeg net het bericht dat deze bug met "Overige" opgelost is. Ook staat er nu OSX 10.10  10.11 en 10.12 inplaats van die oude versies.

Op zich gaf dit wel aan dat Synology weinig aandacht voor de mac heeft. Die pagina was namelijk wel naar Windows 10 ge-update. Op dat moment was OSX al bij OSX 10.10 of 10.11 aanbeland en dat had niemand door bij het aanpassen van die pagina.

Verder kreeg ik te horen dat de echte bug in SS 8 beta, waar het allemaal mee begon, ook opgelost is. (Gewone users konden de log-ins van alle users, incl administrators, zien)
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR


 

Synology-Forum.nl is een Nederlands gebruikersforum en staat volledig los van het merk Synology.