Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Muppet op 14 juli 2014, 22:38:43

Titel: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Muppet op 14 juli 2014, 22:38:43
Als ik naar packages ga dan krijg ikd e melding, de verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding.
Wie weet wat ik hier aan kan doen.

Ik heb een ds106 met dsm 4.2 3248
Titel: Re: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Birdy op 14 juli 2014, 23:06:44
Komt je NAS wel op internet ?
Staat de Gateway (Router) in Netwerk instellingen wel goed ?
Titel: Re: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Muppet op 15 juli 2014, 09:58:45
Ja ik kan hem van buitenaf benaderen
Titel: Re: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Robert Koopman op 15 juli 2014, 10:08:34
Dat was de vraag niet  8)

Kan de NAS wel het internet op was de vraag.
Check dit door bijvoorbeeld even te controleren of de NAS op de laatste DSM versie werkt.
(Configuratiescherm, Bijwerken en Herstellen)
Dan moet de NAS zelf het internet op.
Staat de Gateway en/of DNS niet goed dan zal dit niet werken.

Dat is voor DSM 5.0, ik weet niet precies meer of 4.2 dit ook zo doet.
Titel: Re: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Muppet op 15 juli 2014, 12:17:14
Als ik de dsm bij wil werken dan krijg ik het antwoord dat de laatste versie geinstaleerd is volgensmij moet hij dan ook op het internet.
Mocht dit niet de manier zijn dan check ik vanavond de optie die hierboven word beschreven.
Titel: Re: De verbinding is mislukt controleer uw netwerk verbinding
Bericht door: Muppet op 15 juli 2014, 22:55:58
Op de 1 of andere vage manier is de error voorbij waardoor weet ik niet