Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Willem O op 08 november 2014, 09:28:51
-
Na de update naar 5.1 heb ik problemen met Cloudstation. Problemen door gewijzigde toegangs rechten. Ik heb niet veranderd????
Graag hulp.
Met vr. groeten Wil Oskam
-
Had ik ook. Geen rechten meer op je eigen files. Das niet zo mooi.
1 al je cloudbestanden backuppen naar een andere drive of hoe je dat ook doet.
2 cloud directory leegmaken.
3 cloudstation opnieuw het hele gebeuren laten aanmaken.
4 Backup terugzetten.
5 evt wel de versies op je clients bijwerken
Succes
-
Bij mij werkt Cloud Station niet meer sinds de update.
Gisteravond, en nu, op mijn laptop werkt het wel. Ik heb net op mijn twee desktops ook Cloud Station geupdate, maar daar werkt het niet. Na aanzetten zie je kort een vinkje, maar na een minuut blijkt dat er niets gebeurd is en krijg ik het icoontje van 'geen verbinding'.
Alle 3 computers zijn Mac's met Yosemite er op. De laatste beta van CS synchroniseerde wel onder Yosemite.
EDIT: Ik kom er net achter dat mijn probleem niet in CS zit, maar in het benaderen van de nas vanaf het interne netwerk, dus ook met andere pakketten.