Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: GensNet op 04 mei 2013, 11:12:45

Titel: E-mail via outlook express
Bericht door: GensNet op 04 mei 2013, 11:12:45
Sinds de update 4.2 doet de e-mail in outlook express programma het niet meer. E-mail kan ik nu alleen nog maar benaderen in roundcube. Hier meer mensen last van?

-= GensNet =-
Titel: Re: E-mail via outlook express
Bericht door: janbal op 04 mei 2013, 11:35:28
Huh ??? ??? ???


Wat heeft Outlook Express met DSM4.2 te maken?
DSM4.2 draait op je NAS en Outlook Express op je Windows PC, dus ik kan me niet voorstellen dat het een met het ander te maken heeft.
Titel: Re: E-mail via outlook express
Bericht door: GensNet op 04 mei 2013, 12:27:45
> Wat heeft Outlook Express met DSM4.2 te maken?

Meer dan dat je denkt ;-)

> DSM4.2 draait op je NAS en Outlook Express op je Windows PC, dus ik kan me niet voorstellen dat het
> een met het ander te maken heeft.

Hier geef ik je geen gelijk in. Ik kwam "toevallig" dezelfde klachten tegen toen ik dit bericht stuurde. Het programma "kijkt" naar dezelfde zaken en als je leest, ben ik niet de enige met dat probleem. Het heeft wel degelijk met versie 4.2 te maken, want voorheen met de versie 4.1 werkte het allemaal wel.

-= GensNet =-
Titel: Re: E-mail via outlook express
Bericht door: janbal op 04 mei 2013, 12:34:33
Alleen als je Mailstation op je NAS gebruikt, kan er verband zijn lijkt mij.
Maar dan was het wel verstandig geweest als je dat in je initiƫle vraagstelling had vermeld.