Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Mysticmaus op 21 oktober 2012, 21:53:10

Titel: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: Mysticmaus op 21 oktober 2012, 21:53:10
Sinds een paar dagen geleden werkt het email-notificatie systeem ineens niet meer , maak niet uit welk email adres ik invoer als primair , er komt niks aan.... iemand hier ook problemen mee?
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: robertoli4 op 16 december 2012, 15:15:39
dat probleem heb ik ook,.....ben beniewd....
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: Patrick J. Jansen op 17 december 2012, 08:17:25
Werkt de test-email ook niet?
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: robertoli4 op 18 december 2012, 00:32:28
nee de testbericht werkt ook niet, maar als ik eerlijk mag wezen weet ik ook niet meer wat waar in te vullen, ik heb al van alles geprobeerd......maar ik vermoed dat ik de router moet instellen en die staat natuurlijk weer niet in de lijst(KPN)......en daar heb ik ook geen verstand van.
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: wpee op 18 december 2012, 08:00:26
Hen je iets gewijzigd?
DSM Update?

heb je het poort nummer erbij gezet?

gr Wim
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: TonVH op 18 december 2012, 09:27:52
Citaat van: "robertoli4"
nee de testbericht werkt ook niet, maar als ik eerlijk mag wezen weet ik ook niet meer wat waar in te vullen, ik heb al van alles geprobeerd......maar ik vermoed dat ik de router moet instellen en die staat natuurlijk weer niet in de lijst(KPN)......en daar heb ik ook geen verstand van.

Als het eerst wel en nu opeens niet meer werkt dan moet je ergens iets hebben aangepast. Loop dus na wat er veranderd is:

-  modem/router
-  provider
-  domein mail adres
-  gebruikte poort
-   ............
Titel: Re: Email Notificatie werkt ineens niet meer
Bericht door: robertoli4 op 20 december 2012, 00:36:16
Citaat van: "TonVH"
Citaat van: "robertoli4"
nee de testbericht werkt ook niet, maar als ik eerlijk mag wezen weet ik ook niet meer wat waar in te vullen, ik heb al van alles geprobeerd......maar ik vermoed dat ik de router moet instellen en die staat natuurlijk weer niet in de lijst(KPN)......en daar heb ik ook geen verstand van.

Als het eerst wel en nu opeens niet meer werkt dan moet je ergens iets hebben aangepast. Loop dus na wat er veranderd is:

-  modem/router
-  provider
-  domein mail adres
-  gebruikte poort
-   ............

ik had nog niets ingesteld, system log zegt ....failed to connect.......:25 meer kan ik niet vinden.

ik ben maar weer helemaal op nieuw begonnen, alles gerieset en alles op de fabrieks instellingen gezet, de hare schijven gingen een beetje luidruchtig worden....ik denk dat ik in een "lus"' ben komen vallen want hij bleef nu e-mail verzenden.....iedere minuut wel te verstaan......dus nog maar weer een poging wagen......4e zo langzamerhand.

groetjes rob.