Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: pa3hio op 10 oktober 2010, 20:16:02
-
Ik heb sinds kort een ds210j, alles goed en wel aan de gang gekregen, alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem een (test)email te laten versturen.
Mijn instellingen zijn (provider is Ziggo) :
smtp server: mail.home.nl (rechtstreeks IP-adres ook reeds getest)
smtp poort 25 (standaard)
beveiligde SSL NIET aangevinkt.
verificatie WEL aangevinkt en uiteraard juiste gebr. naam en wachtwoord ingevuld.
Oja, ik gebruik de NAS verder niet als mailserver ofzo, of is dat het probleem?
Wat zie ik over het hoofd? Ik lees op het forum iets over poort 587??
-
Bij mij werkt het wel wel zo..
-
Hoi,
Haal het vinkje bij verificatie vereist eens weg, probeer het dan nog eens.
Staat bij uit en het werkt :mrgreen:
succes,
-
vinkie weggehaald, en..................... het werkt :D
Waarom het zo wel werkt is me niet duidelijk. Verificatie zou wel nodig zijn, maarja we hebben het aan de gang.
Dank je voor het meedenken. :)
-
graag gedaan.
Dat dacht ik dus ook in eerste instantie :wink:
Robert
-
vinkie weggehaald, en..................... het werkt :D
Waarom het zo wel werkt is me niet duidelijk. Verificatie zou wel nodig zijn, maarja we hebben het aan de gang.
Dank je voor het meedenken. :)
Nee zolang je binnen het subnet van je provider zit zal deze meestal geen verificatie uitvoeren omdat je op basis van ip al trusted bent.
Buiten de range laten meeste providers (buiten XS4all) niet eens toe.