Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: wilwig op 16 oktober 2011, 10:16:05
-
Mijn NAS heeft altijd goed gewerkt, totdat de upgrade naar 3.2 werdt uitgevoerd, daarna netwerkmap niet meer te benaderen en wel te pingen en wel de DSM te gebruiken via browser.
Na veel zoeken, puzzlen lezen etc. etc. besloten alles te wissen en opnieuw te beginnen.
Dus via de assistent een nieuwe installatie uitvoeren (nadat ik in dsm opdracht had gegeven naar fabrieksinstellingen terug te gaan).
Nu krijg ik echter de melding : error code 10, telnet is ingeschakeld en neem contact op met support.
Wat is hier aan de hand, ben nu echt even uit mijn ideeën.
Gebruik win7 64bit prof, firewalls staan uit, AV staat uit.
Browser firefox: 5
en oh, ja, weet dat het hier verkeerd staat, maar heb geen idee waar het wel zou moeten staan. Misschien een admin die hier ff helpt?
-
De tip lijkt me erg duidelijk: neem contact op met Synology support.
http://www.synology.com/support/support ... p?lang=nld (http://www.synology.com/support/support_form.php?lang=nld)
-
ok, heb ik nu gedaan. Had gehoopt dat iemand op het forum ook een antwoordt zou wetem.
Thx, voor de link, had er al wel naar gezocht, alleen nog niet gevonden.
-
tja misschien dat iemand je wel wat verder zou kunnen helpen maar bij dergelijke meldingen kun je beter gewoon contact opnemen met support. De helpdesk van Synolgoy is erg goed als je het mij vraagt. En ik neem aan dat je gehecht bent aan je data, dus laat het liever aan de pro's over :wink: