Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: prettynifty op 04 november 2010, 22:33:48
-
Hoi luitjes,
Ik heb vanavond de firmware ge-upgrade van 1341 (dacht ik) naar 1354.
Daarna ben ik nog even ingelogd geweest, daarna kreeg ik de melding dat de sessie was verlopen en opnieuw moest inloggen.
Sindsdien kom ik er dus niet meer in.
Ik krijg met elke gebruiker de melding "U bent niet gemachtigd om deze dienst te gebruiken".
Met Putty kan ik wel inloggen, maar aangezien ik daar nog steeds geen ster mee ben, weet ik dus niet of ik daar ook een oplossing kan vinden.
Wie kan mij helpen? :(
Robert
ps. ik dacht dat ik misschien een verkeerde naam of WW had gebruikt, en dus mijn ip was geblocked, dus mijn ip veranderd, dit hielp niet.
-
Misschien even je browsercache en cookies legen.
Dat zou het probleem kunnen tackelen of even van een andere pc (als je die hebt) in proberen te loggen
-
Ik zal het vandaag vanaf werk proberen.
Ik zal hier laten weten wat dat oplevert
-
:oops:
Ik heb mezelf toch op de lijst gezet, was een geblokkeerd IP-adres.
Is er een manier om een IP-adres op een "whitelist" te zetten ofzo?
Bedankt voor het meedenken,
Robert
-
:oops:
Ik heb mezelf toch op de lijst gezet, was een geblokkeerd IP-adres.
Is er een manier om een IP-adres op een "whitelist" te zetten ofzo?
Bedankt voor het meedenken,
Robert
Beste Rob,
Ik log dan altijd op een andere computer in, je kan jezelf ook een ander ip adres geven in je router. Of ik log in via internet (moet je je eigen ip adres in de adresbalk invoeren, je kan je eigen ip adres vinden op "what'smyip.org." veel succes
ps. ik heb ingesteld dat een blokkering na een bepaalde periode vervalt, dat moet je dan even instellen wat jouw termijn wordt. succes!
-
Hoi Gast,
Ik ben er inmiddels achter hoe je het ip adres veranderd. Heeft een avondje trail & error gekost, maar ik ben eruit.
Daarna dus meteen weer geblocked (probeersel met fireftp (addon voor FF)). maar dat was zo opgelost :mrgreen: .
Ik heb ook ingesteld dat na verloop van tijd de blokkering (2x verkeerd inloggen binnen een minuut) verloopt (10 jaar).
Dit heb ik zo gedaan omdat ik een keer voor spammen ben geblocked door Ziggo.
Ik had ingesteld dat ik een email zou krijgen als er iets gebeurde, m.a.g. dat ik 450 emails in de inbox had de volgende dag.
allemaal over ...... ip adres is geblocked omdat.............. , Dat vond Ziggo niet zo fijn. Sindsdien geen berichtjes meer maar wel een strakke blokkering.
Robert