Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Willem O op 29 december 2013, 21:54:28

Titel: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: Willem O op 29 december 2013, 21:54:28
Heb waarschijnlijk een vinkje verkeerd gezet en nu kan ik met de assistent niet meer op de NAS komen.

Wat moet ik doen, zonder data te verliezen. Resetten??
Titel: Re: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: Birdy op 29 december 2013, 21:57:54
Een vinkje ?
Maar goed, je kunt resetten zonder data verlies.
http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/127
Titel: Re: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: Tien op 29 december 2013, 22:05:36
firewall verkeerd-om ingesteld?
Titel: Re: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: Briolet op 29 december 2013, 23:35:48
firewall verkeerd-om ingesteld?

 :lol: :lol:

Is me 1 keer bijna gebeurd. Echter, toen kreeg ik de waarschuwing dat ik mezelf aan het buitensluiten was, en de instellingen kon ik niet opslaan.  :oops:
Titel: Re: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: TonVH op 30 december 2013, 09:14:29
Heb waarschijnlijk een vinkje verkeerd gezet en nu kan ik met de assistent niet meer op de NAS komen.
Wat moet ik doen, zonder data te verliezen. Resetten??

En als je gewoon in een browser "http://IPvanNAS:5000" ingeeft?

Titel: Re: Nas niet meer bereikbaar
Bericht door: Willem O op 30 december 2013, 10:21:52
Zal de FireWall wel zijn geweest.

Gereset en de rest opnieuw. DSM, Packages, gebruikers, rechten etc.

Hij draait weer. De volgende keer beter controleren dus.  :oops:

Groetjes en bedankt voor het meedenken.

Wil Oskam