Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: Henk-ie op 21 september 2013, 00:21:40
-
beste mensen hier,
sinds ik geupdate heb naar 4.3 en ook de laatste versie, krijg ik bijna altijd de melding:
de verbinding is mislukt. controleer uw netwerkinstelling.
deze staat gewoon goed. de hele nas(DS213) werkt goed.
alleen hier heb ik problemen mee.
heeft iemand een idee wat dit kan zijn
alvast bedankt
gr.
henk
-
niemand die iets weet ???
gr.
henk
-
niemand die iets weet ???
Je vraag is deze nacht gepost en het is nog steeds voormiddag. Geduld hebben is de boodschap.
Waar ik zou naar kijken is of je het adres van het package ( http://packages.synocommunity.com ) wel correct hebt ingevuld en of je DNS-server ( of andere netwerkinstellingen) wel goed is.
Je zegt tevens dat je bijna altijd de melding krijgt. Dus soms werkt het wel?
-
Ik had dit ook
Na verwijderen van alle package recources en terug toevoegen ging het terug
-
hartelijk bedankt voor jullie info,
maar ik denk dat ik het al gevonden heb.
als de cpu 100% is krijg ik vaak de melding.
nu heb ik gewacht dat de cup lager is en het probleem is weg.
eigenlijk wel raar dat zoiets kan.
maar toch bedankt voor je info.
gr.
henk
-
als de cpu 100% is krijg ik vaak de melding.
eigenlijk wel raar dat zoiets kan.
Niet zo raar hoor, als de cpu 100% druk is met het verwerken van opdrachten dan kun je een timeout krijgen op een verbinding naar package center.
De processor (in cycle) komt gewoon niet toe aan je aanvraag op dat moment, te druk met andere zaken, dus heb je een performance issue op dat moment en je software krijgt een timeout en reageert daarop met een algemeen netwerk probleem melding en die is wat misleidend.