Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: BKDS214 op 17 november 2014, 23:30:05

Titel: problemen quickConnect
Bericht door: BKDS214 op 17 november 2014, 23:30:05
Hallo,

Ik heb sinds kort en DS214play tot volle tevredenheid.

Echter sinfs DSM 5.1, kan ik niet meer aanmelden. Krijg na lang, lang  wachten uiteindelijk wel toegang via webinterface.
Ik ben blijkbaar afgemeld bij MyDS center. Als ik me probeer aan te melden (email-adres en wachtwword zijn goed, kan me wel aanmelden op bij : myds.synology.com,) krijg ik na opnieuw erg lang wachten de melding "De bewerking is mislukt. Meld u opnieuw aan bij DSM en probeer het opnieuw".

Ik doe ergens iets verkeerd, maar heb geen idee.


 
Titel: Re: problemen quickConnect
Bericht door: Babylonia op 18 november 2014, 00:21:59
Verwijder QuickConnect, en maak hem opnieuw aan.
Deed laats ook iemand en toen was het probleem opgelost.