Auteur Topic: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...  (gelezen 3325 keer)

Offline MartijnKleiboer

Hoi,

Jongs leden had Synology de update DSM 4.3-3776 voor mijn DS211+.

Voorheen had ik nooit geen problemen met mijn ipcamera's tot ik deze update geïnstalleerd had, FOSCAM FI8919W.
Mijn ipcamera's zijn niet zichtbaar en bij nieuw plaatsen krijg ik  elke keer de melding "Cameratest is mislukt" terwijl ik via ip er gewoon op kan.

Voor deze update nooit geen last en nu heb ik nergens meer wat aan, controleren jullie dit allemaal wel voordat dit online komt want nu zit ik met dit probleem!

Hebben jullie Synology een oplossing?....

Graag spoedig want heb nu niks aan de ipcam.

Groetjes Martijn
  • Mijn Synology: DS211+
  • HDD's: 2
  • Extra's: standaard

Martijn85

  • Gast
Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #1 Gepost op: 02 september 2013, 21:23:22 »
Als eerste is dit een gebruikers forum en niet een officieel synology forum. Als tweede, ja het wordt getest daarom komen eerst de beta versies uit. Hier kun je zelf al tickets voor aanmaken bij synology zelf.

Ook als je er niet met de gebruikers uit komt kun je gewoon een ticket aanmaken via de synology website en krijg je daar keurige ondersteuning.

Online Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 248
  • -Ontvangen: 1775
  • Berichten: 10.874
    • http://www.dwvbb.nl
Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #2 Gepost op: 02 september 2013, 21:25:44 »
Twee keer dezelfde vraag stellen is niet nodig.
Hier zijn reacties, de ander gaat op slot.
DS712+    : 2*WD30EFRX DSM 6.2.1-24922 RAID-1
DS1812+  : 8*WD30EFRX DSM 6.2.1-24922 RAID-5
DS411+II : 4*WD30EZRX DSM 6.2.1-24922 SHR

Offline Tjonge

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 5
  • -Ontvangen: 18
  • Berichten: 113
Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2013, 12:01:17 »
Probeer eens de foscam te updaten , nieuwe firmware zou kunnen werken.
Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek. Albert Einstein.
** Gratis Hulp Via teamviewer mogelijk, Let wel ik ben geen bedrijf het moet leuk blijven **

Offline MartijnKleiboer

Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2013, 15:23:38 »
Als gebruikers zijn van deze product en mensen zetten hun problemen neer net als ik en gekoppels via de officiele website ga of mag ik er vanuit gaan dat ik mijn probleem hierr ook neer kan leggen toch?

Kortom jullie zeggen kom niet met problemen laat maar een ticket aanmaken terwijl ervelen met problemen zijn, wat is die van mij anders dan?

Als gebruikers onder elkaar de zelfde probleem hebben en samen kunnen oplossing, of is dat niet de bedoeling van deze forum?

Ik heb er twee op gezet en als jij goed lees gaat het over deze twee onder werpen.

Ik laat wel een ticket aanmaken als er zo gereageerd word en ik geen probleem kan plaatsen en de rest wel dan moet er ook geen link gekoppeld zijn met Synology, of zie jij dat een forum anders voor bedoeld is, rest met probleem vragen en andere mogen dit niet plaatsen?

Als we samen een probleem kunnen helpen moet dat kunnen maa gelijk deze reactie meld me wel weer af want dan is deze wel overbodig, forum als je niks mag plaatsen of een probleem te delen!

De groeten,  :lol:
Succes
  • Mijn Synology: DS211+
  • HDD's: 2
  • Extra's: standaard

Martijn85

  • Gast
Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #5 Gepost op: 04 september 2013, 09:14:20 »
Citaat van: MartijnKleiboer
Als gebruikers zijn van deze product en mensen zetten hun problemen neer net als ik en gekoppels via de officiele website ga of mag ik er vanuit gaan dat ik mijn probleem hierr ook neer kan leggen toch?

Tuurlijk, dat is ook geen probleem. Maar jij geeft in je eerste bericht aan: "Hebben jullie Synology een oplossing?...." De support komt hier niet vanuit Synology zelf maar vanuit andere Synology gebruikers, net als jij.

Citaat van: MartijnKleiboer
Kortom jullie zeggen kom niet met problemen laat maar een ticket aanmaken terwijl ervelen met problemen zijn, wat is die van mij anders dan?

Dat zeggen we niet, als het probleem niet eerder is genoemd op het forum krijgt je vaak ook geen oplossing van de andere gebruikers, simpelweg omdat niemand hier antwoord op kan geven. Daarom kun je het beste via Synology een ticket aanmaken omdat die hier wel direct support op kunnen geven.

Citaat van: MartijnKleiboer
Als gebruikers onder elkaar de zelfde probleem hebben en samen kunnen oplossing, of is dat niet de bedoeling van deze forum?

Dat is inderdaad de bedoeling van dit forum! Maar als nog niemand dit specifieke probleem heeft gehad kan ook nog niemand hier een oplossing voor geven.

Citaat van: MartijnKleiboer
Ik laat wel een ticket aanmaken als er zo gereageerd word en ik geen probleem kan plaatsen en de rest wel dan moet er ook geen link gekoppeld zijn met Synology, of zie jij dat een forum anders voor bedoeld is, rest met probleem vragen en andere mogen dit niet plaatsen?

De link naar de gebruikers forums zijn er gewoon gemaakt zodat simpele oplossingen kunnen worden gevonden via de (gebruikers) forums.

Citaat van: MartijnKleiboer
Als we samen een probleem kunnen helpen moet dat kunnen maa gelijk deze reactie meld me wel weer af want dan is deze wel overbodig, forum als je niks mag plaatsen of een probleem te delen!

Of je zou het minder persoonlijk moeten nemen :)

Online Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 248
  • -Ontvangen: 1775
  • Berichten: 10.874
    • http://www.dwvbb.nl
Re: Sinds deze update heb ik problemen met mijn FOSCAM FI8919W, geen weergaven en...
« Reactie #6 Gepost op: 04 september 2013, 09:21:41 »
Ik heb er twee op gezet en als jij goed lees gaat het over deze twee onder werpen.

Maar dat was twee keer exact hetzelfde berichtje op twee verschillende locaties op het forum.
Dat is niet nodig, een keer de vraag stellen is wel genoeg.

Dit forum is niet van Synology, Synology leest hier ook niet mee.
We zijn hier allen Synology gebruikers en proberen elkaar, waar mogelijk, te helpen.
DS712+    : 2*WD30EFRX DSM 6.2.1-24922 RAID-1
DS1812+  : 8*WD30EFRX DSM 6.2.1-24922 RAID-5
DS411+II : 4*WD30EZRX DSM 6.2.1-24922 SHR


 

VPN - L2TP/IPSEC werkt niet meer sinds DSM 6.0

Gestart door Cojack1331!Board VPN Server

Reacties: 39
Gelezen: 16474
Laatste bericht 22 mei 2016, 15:26:14
door rolfie
VERPLAATST: sinds vanmorgen honderden email ontvangen vanaf NAS

Gestart door BirdyBoard NAS hardware vragen

Reacties: 0
Gelezen: 882
Laatste bericht 17 mei 2016, 16:34:13
door Birdy
Hangt regelmatig sinds de 7xx firmware

Gestart door RouskeBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 10
Gelezen: 3484
Laatste bericht 11 januari 2009, 18:52:56
door Rouske
sinds vanmorgen honderden email ontvangen vanaf NAS

Gestart door HansSBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 5
Gelezen: 1520
Laatste bericht 17 mei 2016, 21:28:04
door HansS
Sinds ik downloadstation aangezet heb

Gestart door daveyBoard Download Station

Reacties: 4
Gelezen: 2961
Laatste bericht 05 juli 2011, 16:25:36
door davey