Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.1 en eerder => Topic gestart door: iguana69 op 24 juni 2014, 09:52:46

Titel: SYNOLOGY DS413J
Bericht door: iguana69 op 24 juni 2014, 09:52:46
Na ondertussen sinds vorige week hetzelfde scenario te hebben en verschillende "oplossingen" te hebben geprobeert werkt mijn nas nog steeds niet...

De status licht groen op (niet flikkerend)
Lan staat continu groen te flikkeren

HDD1 constant flikkerend
HDD2-3-4 constant groen oplichtend (niet flikkerend).

Nas wordt af en toe herkend via find.synology.com, maar kan geen verbinding maken.
Sporadisch krijg ik het inlogscherm, echter wanneer ik dan probeer in te loggen met de
correcte gegevens, loopt de webpagina vast.

Via Synology assistant hetzelfde als via de find site...

Bij het proberen te resetten via de resetknop krijg ik ook geen piepsignaal.

Ik kan echter niet aan mijn bestanden....
Of aan DSM5.0...

HELP!

Groeten,

Iguana69
Titel: Re: SYNOLOGY DS413J
Bericht door: Datk op 24 juni 2014, 13:14:27
Hoi,

wat de reset knop doet is.

De RESET knop vervult verschillende functies afhankelijk van het model. Raadpleeg de volgende beschrijving per Synology Product model.

Voor modellen waarop DSM 2.2-0941 en hoger is geïnstalleerd
 De RESET-knop op het Synology-product heeft de volgende functies. 1.De “admin” account herstellen naar de standaardwaarde.
2.Het IP, de DNS, gateway en andere net-interfaces herstellen naar DHCP.
3.De UI-beheerpoort naar 5000/5001 resetten
4.PPPoE uitschakelen
5. Automatische blokkering uitschakelen
6.Link aggregation uitschakelen
7.De firewall-regels uitschakelen

Merk op dat de harde schijf niet geformatteerd wordt en u hoeft dus niet bang te zijn gegevens te verliezen.

de reset knop moet je wel enige sec 7 volgens mij ingedrukt houden wel met beleid anders duw je misschien het eea kapot.

als het goed is moet dit niets uitmaken neem aan dat je het directe interne ip gebruikt om in te loggen anders kun je hier de poorten vinden.

http://www.synology.com/nl-nl/support/faq/299

als dat niet werkt misschien informatie inwinnen bij synology?

https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld