Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM 5.2 => Topic gestart door: Applesap op 03 juni 2015, 12:44:03

Titel: Kan DSM niet meer bereiken
Bericht door: Applesap op 03 juni 2015, 12:44:03
Beste allemaal,

Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen op DSM. Laatste wat ik mij kan herinneren is dat ik een update heb gedaan. Dit is een kleine week geleden denk ik. Rebooten bied geen oplossing. Ook al de HDD's eruit gehaald, opstarten gaat dan vrij rap, netjes afsluiten, HDD's er weer in, maar ook dat is geen oplossing. Als ik naar DSM ga, krijg ik na heel lang wachten (+/-20min) een inlogscherm. Hier kan ik dan inloggen, maar zonder resultaat. Via iPhone browser gister kreeg ik de melding: U kunt zich niet aanmelden op het systeem omdat er momenteel geen vrije ruimte aanwezig is op de harde schijf. Start het systeem opnieuw en probeer opnieuw.

Is er iemand die dit probleem herkent? En beter nog: een oplossing heeft?

Bij voorbaat dank!
Titel: Re: Kan DSM niet meer bereiken
Bericht door: avanka op 07 juni 2015, 11:21:27
Heb hier hetzelfde probleem. Sinds een update naar 5.2 kom ik ook niet meer in mijn nas Ook schijven gewisseld, opnieuw tig keer op gestart. Lampje van disk 1 brandt niet meer zo vaak als voorheen, ook niet als ik schijven wissel.
Titel: Re: Kan DSM niet meer bereiken
Bericht door: Birdy op 07 juni 2015, 13:25:01
Als het vermoeden de update is dan zou ik een ticket inleggen bij Synology:

Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld

Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld

Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us
Titel: Re: Kan DSM niet meer bereiken
Bericht door: Applesap op 07 juni 2015, 20:02:35
Dank voor de reactie. 'Goed' om te horen dat ik in ieder geval niet de enige ben met dit probleem.

Ik heb zojuist een ticket ingediend bij Synology. Hopelijk snel een reactie.