Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 5.2 => Topic gestart door: Patrick_Leliveld op 09 december 2015, 11:15:17
-
ik gebruik diverse DS apps om in te loggen en gebruik al jaren een DNS van synology.me gezien ik geen vast ip adres van mijn provider heb.
in mijn router heb ik netjes de poort doorgestuurd.
ook als ik mijn ip adres met https:// + :en poort kan ik niet inloggen
Als ik een DS app gebruik krijg ik meteen de melding:
Aanmelden is mislukt controleer of het ip adres juist is en of de dam versie recenter is 3.0
tot een week of twee geleden nooit problemen gehad met inloggen.
heb geen instellingen veranderd wie weet de oorzaak
DS214+ DSM 5.2-5644 Update 1
-
Gebruik je het admin account zonder wachtwoord?
-
ik gebruik gewone user account met wachtwoord (heeft altijd gewerkt) en gebruik admin ook met wachtwoord (heeft altijd gewerkt)
de overige users loggen ook met hun eigen user gegevens in en ook die kunnen nu niet meer inloggen
-
En als je bij Synology inlogt wat is daar je DDNS status?
-
Je router op de een op andere manier een reset gehad?
Heb je daar al gecontroleerd of je poorten goed staan?
Voor de dns van synology heb je volgens mij geen poorten nodig trouwens dacht ik.
-
Mijn dns verbinding is wordt als verbonden aan gegeven
nu heb ik een nieuwe https poort aangemaakt en uiteraard deze ook aangepast in mijn router en nu werkt het weer.
het vreemde is dus dat op een of andere manier mijn poortnummer gewijzigd is??
vreemd maar het werkt weer.
bedankt voor het mee denken allemaal
-
heb nog een tweede server draaien die was ook niet meer te benaderen.
de oorzaak nu gevonden.
heb in me router ingestelde doorgestuurde poorten verwijderd en opnieuw de zelfde poorten ingevoerd en nu werkt het.
het is de netgear nighthawk deze heb ik laatst geüpdate mogelijk is daar iets niet goed gegaan.
misschien hebben andere nog iets aan deze info vandaar ik het nog even deel
-
Ik had hetzelfde probleem en dacht dat werkzaamheden bij ziggo de storing veroorzaakt hadden. Dit scheelt mij heel veel tijd!
De port forwarding rules verwijderd en opnieuw ingesteld, gewoon dezelfde poorten gebruikt en ik heb weer toegang. Wel superslecht van Netgear, maar Patrick enorm bedankt!!!