Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM 6.1 => Topic gestart door: Spike op 04 maart 2017, 19:13:41
-
Deze foutmelding krijg ik na de update naar 6.1, als er een email verstuurd wordt door mijn DS215j.
De mailinstellingen zijn correct en niet gewijzigd.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
-
Ik kijk graag even mee, krijg vanaf gisteren ook regelmatig een foutmelding als een email wordt verstuurd (hoewel het soms ook wel werkt... ;D)
@ Spike: waar ben je je foutmelding tegen gekomen?
-
Ik heb het inmiddels "opgelost" door de meldingen naar een ander (gmail) adres te versturen. Voor het originele emailadres had ik een aangepaste SMTP server ingesteld. Syntax van poort nummer, server en password waren goed, maar toch komt de genoemde foutmelding. Ik vermoed dat ik een teken heb gebruikt in het password dat niet Ok is (volgens Synology dan).
Dit na instellen in configuratie scherm - medlingen - email. Als ik de verandering wil opslaan verschijnt de foutmelding.
-
Dank voor je snelle reactie!
Ik geloof dat ik een wat andere foutmelding had. Kon gegevens wel opslaan, en kreeg in 50% van de gevallen een foutmelding.
Ondertussen loopt het -zonder enige wijzigingen- weer helemaal goed...